PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Gewoon op het knopje naast de deur duwen, die is nu unlocked.
Bedankt voor de hulp, maar dat werkt dus niet. Al die knoppies vd controller ingedrukt, maar er gebeurde niks.
PSN:GZXX | NEX5 | CCNA | Wii | PS3 | 3DS | Wii-U NNID: MasterPrikkebeen | 2 kids
Verwijderd
vaag door moet je toch echt drukken pak je boekje er eens bij en zoek de knop voor use/action of zo die moet er toch echt zijn!!
jij noemt je ge gamecube master en je speelt XBOX !
gaat er bij mij niet in
gaat er bij mij niet in
Wat maakt het uit? Het is trouwens niet mijn XBOX, maar van een maatje van mij.Op zaterdag 11 mei 2002 22:17 schreef EXE-cuter het volgende:
gaat er bij mij niet in
Maar we hebben gisteren geprobeerd om die deur open te maken, maar dat gaat gewoon NIET. Hoe kan dat nou? Heeft iemand hier wel MP op de XBOX uitgespeeld?
Dit is echt een van de domste opmerkingen op heel GoTOp zaterdag 11 mei 2002 22:17 schreef EXE-cuter het volgende:
gaat er bij mij niet in
Nou, ik heb ze weleens dommer gezien.. kan je nagaanOp zondag 12 mei 2002 14:34 schreef Shagura het volgende:
[..]
Dit is echt een van de domste opmerkingen op heel GoT
ik heb de pc versie uitgespeeld en je moet toch echt op da knoppie drukken. zie handleiding f zo
OK. Ff voor alle duidelijkheid. Je neemt die gijzelaar mee naar boven naar de controlroom. Die "console" naast de deur, daar zit eerst een rode balk boven zo van: Hij kan niet open. Dan gaat die gijzelaar de deur dus opendoen en wordt die groen. Gijzelaar wordt neergeknald, deur gaat weer dicht, maar die nu groene knop blijft groen. Nu ga ik dus voor die console met die groene knop staan. Ik druk nu op alle knoppen van de controller maar die deur gaat niet nogmaals open. Ook als ik ertegenaan loop gebeurt er niets. Ook bij schieten of met de loden pijp op de deur slaan helpt niets.
Help
Help
HIJ moet open kunnen.Op zondag 12 mei 2002 16:02 schreef GolbeZeromus het volgende:
OK. Ff voor alle duidelijkheid. Je neemt die gijzelaar mee naar boven naar de controlroom. Die "console" naast de deur, daar zit eerst een rode balk boven zo van: Hij kan niet open. Dan gaat die gijzelaar de deur dus opendoen en wordt die groen. Gijzelaar wordt neergeknald, deur gaat weer dicht, maar die nu groene knop blijft groen. Nu ga ik dus voor die console met die groene knop staan. Ik druk nu op alle knoppen van de controller maar die deur gaat niet nogmaals open. Ook als ik ertegenaan loop gebeurt er niets. Ook bij schieten of met de loden pijp op de deur slaan helpt niets.
Help
is gewoon zelfde als pc versie.
USE Knop gebruiken op dat kastje RECHTS van de deur.
Ik was heel, heeeel vroeger SeRRveR
Verwijderd
gijzelaar naar deur hij opent hem, word neergeschoten druk zelf op dat paneel doormiddel van use button en die deur gaat open.... valt niet mee na zoveel replies 1 simpele handeling uitrichten
heb dat spel zelf voor de xbox en die maat van je moet gewoon een gameboy aanschaffen heb je namelijk maar 2 buttons die je gebruikt want het moet kennelijk niet te ingewikkeld woorden voor hem
of je hebt een superunieke versie van max payne die een bug bevat en in dat geval moet je er een flinke duit uit kunnen slaan op e-bay
heb dat spel zelf voor de xbox en die maat van je moet gewoon een gameboy aanschaffen heb je namelijk maar 2 buttons die je gebruikt want het moet kennelijk niet te ingewikkeld woorden voor hem
of je hebt een superunieke versie van max payne die een bug bevat en in dat geval moet je er een flinke duit uit kunnen slaan op e-bay
Ha, je moest inderdaad gewoon op een knoppie drukken. Nou, ik weet ZEKER dat we dat meerdere malen geprobeerd hebben, met ELKE knop op VERSCHILLENDE posities voor diezelfde console.
Maar ineens werkte het, ik stond ook zo --->
Verwijderd
+10 humor! bwahaha LOLOp maandag 13 mei 2002 00:34 schreef TheInfiltrator het volgende:
gijzelaar naar deur hij opent hem, word neergeschoten druk zelf op dat paneel doormiddel van use button en die deur gaat open.... valt niet mee na zoveel replies 1 simpele handeling uitrichten
Verwijderd
Je bent dan ook enkel een GameCube MasterOp dinsdag 21 mei 2002 20:15 schreef GolbeZeromus het volgende:
Ha, je moest inderdaad gewoon op een knoppie drukken. Nou, ik weet ZEKER dat we dat meerdere malen geprobeerd hebben, met ELKE knop op VERSCHILLENDE posities voor diezelfde console.
Pagina: 1