Quake 3 server toegankelijk?

Pagina: 1
Acties:

• ddkiller0900
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 03-11 14:56
Ik heb hier een Quake 3 server draaien. Nu wou ik eens weten of die wel aangemeld wordt op de master server van id. Er heeft nl. nog niemand gejoined op die server. Ik heb em als dedicated server draaien en pure server.

Als ik UT server draai zitten er meteen gamers op die server. Of is Quake minder populair ?

Verwijderd

onder de tweakers is over het algemeen ut wel wat populairder :7

• ddkiller0900
  • Laatst online: 03-11 14:56
had dat al gedacht. Maar hoe zorg ik er voor dat mijn quake 3 server een beetje bekend wordt :? Nu kunnen er nog niet zoveel mensen joinen wegens bandbreedte. Maar normaal gezien heb ik volgende maand 100 kb/s upload :)
(ADSL : 8Mbit down, 1 Mbit up)

• kamerplant
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 18:00 schreef ddkiller0900 het volgende:
Als ik UT server draai zitten er meteen gamers op die server. Of is Quake minder populair ?
UT is volgens mij idd populairder. Maar dan nog is het vreemd dat er bij jouw gelijk er mensen op je UT server komen. Er zijn zoo veel server die leeg staan bij UT, en waar ook tijden niemand op komt. Als ik er eentje start kan die ook gerust een hele dag aan staan terwijl er niemand op komt..

En hoe het met Quake zit; waarom kijk je niet zelf of hij op de master server staat? Gewoon dus nog eens Quake openen en kijken of ie er staat.. je weet wel. ;)
Op zaterdag 11 mei 2002 18:07 schreef ddkiller0900 het volgende:
had dat al gedacht. Maar hoe zorg ik er voor dat mijn quake 3 server een beetje bekend wordt :? Nu kunnen er nog niet zoveel mensen joinen wegens bandbreedte. Maar normaal gezien heb ik volgende maand 100 kb/s upload :)
(ADSL : 8Mbit down, 1 Mbit up)
Zorg voor een goede ping, alhoewel je daar niet zo veel invloed op hebt als je eenmaal een provider hebt. ;)
En verder kun je er niet zo veel aan doen lijkt me. Of, tja.. hem verhuren voor een goedkope prijs aan een clan? ;)

🌞🍃