Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
LOL, is gewoon echt zo...Op zaterdag 11 mei 2002 17:45 schreef LeonM het volgende:
Ja, en nog goedkoper dan bij de inkoopaktie ook
20*350ZO45°
Verwijderd
Duurzame nerd. Veel comfort en weinig verbruiken. Zuinig aan doen voor de toekomst.
Bovendien is "binnenkort" niet nu dus ja....
verder vind ik dat dit topic wel op slot kan eigenlijk, leuk dat je het wil vermelden, maar ik denk dat het voor de mensen die niet aan de inkoopactie mee doen vanzelf wel in pricewatch zal verschijnen.
PS: 500MHz scheelt 9 euro met de 800 mhz uit de inkoopactie. Bovendien weet je niet eens zeker of dat procje wel DivX afspeelt. nuff said.
Misschien een vautje van de topicstarterOp zaterdag 11 mei 2002 17:46 schreef ferdivdw het volgende:
nee hoor inkoopactie is net zo duur. en waar slaat dat 800Mhz op, in dezelfde regel staat ook 500Mhz
20*350ZO45°
Denk een vautje van comptechworldOp zaterdag 11 mei 2002 17:48 schreef Richard het volgende:
[..]
Misschien een vautje van de topicstarter
eindelijk mijn film koffer maken
('We' is super_vegeta
op je teentjes getrapt?Op zaterdag 11 mei 2002 17:48 schreef SEFje het volgende:
Fijn dat je hier een topic over opent aangezien het al vermeld was in het VIA Eden inkoopactie topic. Bovendien is het niet goedkoper dan in de inkoopactie, want met korting kost het evenveel.
verder vind ik dat dit topic wel op slot kan eigenlijk, leuk dat je het wil vermelden, maar ik denk dat het voor de mensen die niet aan de inkoopactie mee doen vanzelf wel in pricewatch zal verschijnen.
PS: 500MHz scheelt 9 euro met de 800 mhz uit de inkoopactie. Bovendien weet je niet eens zeker of dat procje wel DivX afspeelt. nuff said.
ach ja, hij is nu pissed omdattie hem al bij die inkoopactie heeft gekocht. kan het ewl begrijpen
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Bij comptechworld is het ook +€9 voor een 800mhz.Op zaterdag 11 mei 2002 17:48 schreef SEFje het volgende:
Fijn dat je hier een topic over opent aangezien het al vermeld was in het VIA Eden inkoopactie topic. Bovendien is het niet goedkoper dan in de inkoopactie, want met korting kost het evenveel.
En het is wel degelijk nuttig. Als ik me niet vergis is de inkoopactie al afgesloten en niemand gaat kijken in dat topic in de hoop dat er al een nederlands adres is.
Net ff besteld.
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Op zaterdag 11 mei 2002 17:52 schreef Breepee het volgende:
[..]
op je teentjes getrapt?
ach ja, hij is nu pissed omdattie hem al bij die inkoopactie heeft gekocht. kan het ewl begrijpen
Ik zeg alleen dat dit informatie is die niet nodig is, als hij al nodig zou zijn niet in dit forum (>>OH) en dat het al gezegd is. Bovendien scheelt het niks met de inkoopactie dus waarom zou ik daar nou boos op zijn?
De inkoopactie loopt bij een nederlands bedrijf, de bordjes worden namelijk bij alternate gehaald, omdat die ze eerder hebben dan CTW.Op zaterdag 11 mei 2002 17:54 schreef thedolf het volgende:
[..]
Bij comptechworld is het ook +€9 voor een 800mhz.
En het is wel degelijk nuttig. Als ik me niet vergis is de inkoopactie al afgesloten en niemand gaat kijken in dat topic in de hoop dat er al een nederlands adres is.
Net ff besteld.
En ik zeg dat natuurlijk over het prijsverschil bij CTW. Als iemand zegt; nou bij CTW is hij goedkoper, kijk maar 131euro, dan is dat de 500Mhz versie en die wil je niet hebben.
En trouwens; je vergist je wel; de inkoopactie is nog niet afgesloten, bedankt voor het nooit kijken in dat topic en er wel uitspraken over doen.
waarom is dit niet nodig? moeten we per se als we zon bordje willen het via de inkoopactie doen? je mag het toch wel zeggen als er een schaars product ergens te koop is?Op zaterdag 11 mei 2002 18:01 schreef SEFje het volgende:
[..]
![]()
Ik zeg alleen dat dit informatie is die niet nodig is, als hij al nodig zou zijn niet in dit forum (>>OH) en dat het al gezegd is. Bovendien scheelt het niks met de inkoopactie dus waarom zou ik daar nou boos op zijn?
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Verwijderd
Nee hoeft niet via de inkoopactie, maar daar was deze informatie ook al voorbij gekomen dus geen nieuws.Op zaterdag 11 mei 2002 18:10 schreef Breepee het volgende:
[..]
waarom is dit niet nodig? moeten we per se als we zon bordje willen het via de inkoopactie doen? je mag het toch wel zeggen als er een schaars product ergens te koop is?
Het is dat dat topic ook zo lekker goed te vinden is. En als je een beetje kan lezen was dit een gissing ipv een uitspraak.Op zaterdag 11 mei 2002 18:01 schreef SEFje het volgende:
En trouwens; je vergist je wel; de inkoopactie is nog niet afgesloten, bedankt voor het nooit kijken in dat topic en er wel uitspraken over doen.
En ga je alsjeblieft ergens anders afreageren. Als je dit toch zo'n nutteloos topic vindt waarschijnlijk heb je gelijk maar dat terzijde) waarom reageer je dan?
Gezocht!
Samsung 1TB HD103SI printplaat
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Op zaterdag 11 mei 2002 22:31 schreef thedolf het volgende:
[..]
Het is dat dat topic ook zo lekker goed te vinden is. En als je een beetje kan lezen was dit een gissing ipv een uitspraak.
En ga je alsjeblieft ergens anders afreageren. Als je dit toch zo'n nutteloos topic vindt waarschijnlijk heb je gelijk maar dat terzijde) waarom reageer je dan?
Omdat ik verslaafd ben aan GoT, en niks anders te doen heb?
Verwijderd
www.asci.nl
die kunnen alles leveren wat elke nederlandse distributeur kan leveren, als et niet op de site staat moet je maar ff bellen en ze hebben het.
Verwijderd
Ben ff aan het bellen gegaan met mijn distributeur, ik hoor als het goed is van de week nog ff, maar ik denk dat ik wel zo rond de 110 euro moet kunnen gaan zitten duz...
I'll keep you posted....
regel dat.... ik denk dat je dan zo 50 stuks kunt laten afnemen......Op maandag 13 mei 2002 13:39 schreef bschaap het volgende:
mmmmzzz... 140 pleuro's? Veel te duur...
Ben ff aan het bellen gegaan met mijn distributeur, ik hoor als het goed is van de week nog ff, maar ik denk dat ik wel zo rond de 110 euro moet kunnen gaan zitten duz...
I'll keep you posted....
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
nopeOp zaterdag 11 mei 2002 17:45 schreef LeonM het volgende:
Ja, en nog goedkoper dan bij de inkoopaktie ook
500 en 800 mhz...
500 mhz is net niet genoeg voor een divx bak..
wel weer mooi voro een routertje.
Bij 50+ van die bordjes kan er best wel een prijs van 110-120 euro uitrollen
Verwijderd
Hij kost 134 euro bij de inkoopactie.
Geachte heer Vervaart,
De verzendkosten zijn, rembours 5 euro , 1 malige machtinging en franco geen verzendkosten.
Met vriendelijke groet,
Comptech World
Afd : Verkoop
www.comptechworld.nl <http://www.comptechworld.nl>
Tel. verkoop: 035-5235626
Fax. nummer: 035-5235624
Tel. service: 035-5828972
e-mail verkoop: verkoop@comptechworld.nl <mailto:verkoop@comptechworld.nl>
e-mail service: service@comptechworld.nl <mailto:service@comptechworld.nl>
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
maar wat voor heatsink past er nou op dit bordje ? gewoon zo'n chipset koeler ? of zit er al iets bij ?
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
Ha! Ha! Ha! That feisty little dragon Spyro thinks he and his pal can stop me? ME? GNASTY GNORC? NEVER!
bij de CTW?Op maandag 13 mei 2002 16:30 schreef cosmoOo het volgende:
en ze zijn momenteel op voorraad.
"Happiness is a way of travel, not a destination."
--Roy Goodman
de 500 mhz is met heatsinkOp maandag 13 mei 2002 16:45 schreef brainball het volgende:
ja incl proc, maar ook als het goed is met heatsink
de 800 mhz is met heatsink EN cooler
ja, kreeg een mailtje van hun en staat zo ook op de site.Op maandag 13 mei 2002 16:48 schreef Flat© het volgende:
[..]
bij de CTW?
It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.
--Roy Goodman
ooh juist jaOp maandag 13 mei 2002 16:57 schreef super_vegeta het volgende:
[..]
niet vaag, hij heeft natuurlijk geen 70 mobo's op voorraad liggen.
dan doe ik denk ik niet mee met de inkoopactie, maar toch iig ongelofelijk bedankt voor 't starten ervan, anders had ik nooit van 't bestaan van dit gave plankje geweten
--Roy Goodman
ietsjes anders;Op maandag 13 mei 2002 16:52 schreef Spyro_the_Dragon het volgende:
[..]
de 500 mhz is met heatsink
de 800 mhz is met heatsink EN cooler
de 500 mhz is met grote heatsink
de 800 mhz is met hele kleine heatsink EN cooler