Toon posts:

[Linux] Games

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Is het nou werkelijk zo dat je niet gewoon met je resoluties kunt spelen in Linux? Heb Wolfenstein geinstalleerd, maar ik krijg maar 3/4 van het opstartscherm op mijn beeldscherm. Daarbij blijft hij in "window-mode" en gaat dus niet over in fullscreen.
Volgens mij mis ik iets, want ik kan me niet voorstellen dat ik de enige ben die dit probleem is tegengekomen. Ik kan er nl niets over vinden in de forums.

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Hier ook, als ik met bijvoorbeeld quake3 instel dat ik op 640x480 wil spelen komt er alleen linksonderin een stukje van 640x480 te staan met daarin het spel, en de rest is zwart. Alleen als je de resolutie neemt waarop je ook X draait heb je full-screen, alleen met brakke drivers voor m'n Radeon en m'n X op 1280x1024 is het niet al te fijn :{.

Ik heb geen echte oplossing op jammergenoeg, maar wel zelf ook last van.

Verwijderd

Hm, ik heb nog niet echt spellen gespeeld onder Linux (behalve TuxRacer natuurlijk :P) maar hier met het proggen van m'n WM kan ik gewoon zelf iedere resolutie van 320x200 t/m 1600x1200 instellen.. (ze moeten dacht ik wel in je XF86Config-4 staan)

• wzzrd
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 24-05 21:44

wzzrd

The guy with the Red Hat

Op zaterdag 11 mei 2002 17:05 schreef paasklaas het volgende:
(ze moeten dacht ik wel in je XF86Config-4 staan)
Hint! Hint! ;)
Dan kan het wel

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 17:32 schreef wzzrd het volgende:

[..]

Hint! Hint! ;)
Dan kan het wel
Daar was ik net ook al achter gekomen :)

Even de resoluties in m'n XF86Config gezet en nu kan ik gewoon full-screen op 1024x768 gamen :) Thnx :)

Verwijderd

Topicstarter
Aha...ga ik dat maar eens proberen! Dank....
Pagina: 1