Drie beeldschermen op 1 ASUS Geforce4 8460 ?

Pagina: 1
Acties:

• smc
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 08-04 23:40

smc

Member of the Redeemercows

Topicstarter
Hoi,

Ik heb onlangs een Geforce4 aangeschaft (ASUS 8460) en heb een vraag over de nview functionaliteit. De naam Nview lijkt erop te duiden dat je meerdere (eventueel meer dan twee) schermen kan aansturen. De search leverde niets nuttigs op dus hier gaat ie.

Op deze kaart zit:

A. Een standaard sub uitgang waarop een illyama monitor zit.
B. Een DVI uitgang waarop een TFT schermpje zit
C. Een TV op de TV-Out uitgang.

Het is me nog niet gelukt om alledrie de apparaten tegelijkertijd aan te sturen. Ik zou namelijk graag het tweede scherm willen klonen naar de tv-out zodat ik een Divx op tv kan kijken. Weet iemand of dit mogelijk is en zo ja, hoe?

Alvast bedankt

If i want your opinion, I'll give it to you !!!

• smc

smc

Topicstarter
Heeft dan geen van de tweakers hier enige ervaring mee ?

• Rival24
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:04

Rival24

I'll Be Back

probeer t s met het progje tvtool, daarmee moet zoiets mogelijk kunnen zijn (mits je monitor lage refresh-rates aankan). ff googlen en je hebt t denk ik (t staat ook nog ergens in de meuktrekker)..

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

nView maakt onderscheidt tussen beeldschermen (waar het er 2 van kan aansturen) en desktops (waar meerdere van kunnen gecreerd worden) De verschillende desktops kun je vergelijken met de virtuele desktops die in X al langer bestaan.

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

• Grrrrrene
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Volgens mij kan hij maar 2 schermen aansturen, voor 3 schermen moet je de aankomende Matrox hebben, geloof ik.

TV-tool herkent overigens je TV-out chip nog niet, die is te nieuw. Stond een topic over een paar dagen geleden :)

Imitation is the sincerest form of flattery
Stressed is desserts spelled backwards

• smc

smc

Topicstarter
Op maandag 13 mei 2002 00:42 schreef Grrrrrene het volgende:
TV-tool herkent overigens je TV-out chip nog niet, die is te nieuw. Stond een topic over een paar dagen geleden :)
Yep dat weet ik. De maker werkt er hard aan. Ik gebruikte tvtool al voor mijn geforce1 kaart. Waarschijnlijk wordt het dus w88 totdat de nieuwe versie er is. Ik dacht dat misschien een van jullie nog een goed (beter) idee zou hebben.

helaas dus... thanx 4 the moeite

Pagina: 1