Toon posts:

gratis online opslag

Pagina: 1
Acties:
  • 118 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Is er al iets nieuws nu alles betaald is zoals xdrive idrive,etc ik heb alle topics doorgelopen maar nog geen leuk alternatief kunne vinden voor gratis online opslag het mooiste zal wezen als er iets was wat samengaat met de windows verkenner zoals x-drive altijd deed.

• Twynn
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 29-01 07:49
Mjah, ik denk dat dit toch iets meer is voor Internet & Telefonie.. (maar mocht ik het fout hebben, verplaats het dan maar weer naar een ander forum ;))

OM => IT dus..

• WOmBaT
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 30-11-2025

WOmBaT

Nyaaa!!!

Als je windows XP (van eerder versies weet ik het niet precies) kun je FTP sites benaderen vanuit een verkennervenster... Ergens gratis FTP-ruimte zoeken dus :)

Verwijderd

Topicstarter
Mjah, ik denk dat dit toch iets meer is voor Internet & Telefonie.. (maar mocht ik het fout hebben, verplaats het dan maar weer naar een ander forum )

Het gaat toch over opslag media ofniet :)
maar ok ik vind het best :D

Ik heb trouwens xp maar waar kan ik die gratis ftp ruimte vinden dan?

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11:06

TweakBoy

---

Op zaterdag 11 mei 2002 17:36 schreef m.tiehuis het volgende:
Mjah, ik denk dat dit toch iets meer is voor Internet & Telefonie.. (maar mocht ik het fout hebben, verplaats het dan maar weer naar een ander forum )

Het gaat toch over opslag media ofniet :)
maar ok ik vind het best :D

Ik heb trouwens xp maar waar kan ik die gratis ftp ruimte vinden dan?
tegenwoordig is het vinden van gratis webspace / ftpspace erg moeilijk, en het loont vaak niet om te registreren voor een paar mb's. je kunt op http://www.tcpip.nl/ gaan kijken... die houdt al jaren een lijst bij van gratis hosters en opslag. Zo krijg je bij FreeDrive.com nog maar 2 mb van de 5 mb vroeger.. :'(

---

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Waarom zet je niet gewoon een eigen server op? Dan laat je die gewoon aan als je weg bent. :)

Voordelen:
• Ongelimiteerde ruimte.
• Niet afhankelijk van een bedrijf, wat er dan ineen keer mee stopt. |:(
• Je zet de bestanden er erg makkelijk op, het is immers op je eigen hdd.
• Veiliger; Tenminste, dat kun je zelf bepalen. Je weet in ieder geval waneer iemand iets heeft gedownload omdat dat in de logs staat. :)

🌞🍃

Verwijderd

Topicstarter
Omdat zo,n server 24uur per dag aan moet staan
nadelen:
-brandgevaar
-herrie van ventilatoren hd,s etc
-stroomgebruik

:) vroeger had ik zo,n xdrive maar ben niet van plan om voor die paar mb te gaan betalen

• jep
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 23-02 19:26

jep

Hoe had je in gedachten dat een bedrijf jou gratis opslag (en dus dataverkeer) wil gaan bieden?

Betaal gewoon iets, dan heb je ook iets.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 18:23 schreef m.tiehuis het volgende:
Omdat zo,n server 24uur per dag aan moet staan
nadelen:
-brandgevaar
:?
Dat gebeurt toch ook wel heeeeeeeeeeeeeel zelden? Zoiest vliegt heus niet zomaar in de fik.
-herrie van ventilatoren hd,s etc
Zorg dat je stil spul hebt, en verberg het desnoots op een plek waar je er geen last van hebt. Je kan hem natuurlijk ook gewoon uit zetten als je hem toch niet nodig hebt.
-stroomgebruik
Monitor uit, en dan valt dat ook nog wel mee. Zoals ik hierboven zei: Zet hem dan uit als je hem toch niet nodig hebt.

Mja, toch maar eens wat betaals zoeken dan, gratis spul zal moeilijk, of niet, te vinden zijn.

🌞🍃

• xilebo
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-08-2023
ik zet al mijn dingetjes gwoon op een geocities accountje.. 20mb..

Verwijderd

zit bij elke isp (gratis of betaald) geen gratis webspace meer?

• Wildfire
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02:01

Wildfire

Joy to the world!

Xs4all bood -dacht ik- 50mb webspace.

Systeemspecs | Mijn V&A spulletjes | Mijn RIPE Atlas probe

• mbr
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-02 18:36

mbr

Op zaterdag 11 mei 2002 19:11 schreef xilebo het volgende:
ik zet al mijn dingetjes gwoon op een geocities accountje.. 20mb..
Of Netscape: http://mywebpage.netscape.com/
20MB en je kan ook via FTP uploaden.

Verwijderd

Gebruik gewoon de FTP-server waar je ook je homepage op zet. Kwestie van even in Windows Commander een nieuw adres invoeren, en dan.... voilà ;)

/me heeft nog nooit problemen gehad met z'n Wanadoo 20 MB web/ftp space :)

Verwijderd

Topicstarter
Dan zijn je bestanden wel zichtbaar op internet bij zo,n wanadoo webspace :P

Verwijderd

Spul voor school sla ik op bij www.eproject.com. Is eigenlijk om samen met andere te werken in een project maar voor opslag werkt het ook goed. Het werkt helaas niet in windows verkenner.

Verwijderd

Heyy! Ik heb net een site gevonden... ziet er niet echt profesioneel uit, maar na wat vragen blijkt het een student te zijn die data opslag aanbied vanuit zijn studentenkamer. Heeft een PC met 160gb in RAID mirror... en maakt vaak backups... moet dus wel goed zijn.

Zijn site is *spam*

[ Voor 5% gewijzigd door momania op 09-06-2004 00:28 ]

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Of je moet effe kijken naar Aziatische site. Alleen moet je iemand hebben die uit Azie komen ofzo...

Ik heb bijvoorbeeld een internet dataopslag van 10 GB bij een Koreaanse site. Ik upload ook veel bestanden om later bij andere computer weer te kunnen downloaden of als backup.

Je krijgt toegang via hun eigen website of anders gewoon via ftp.

Lucky Goldstar

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 09:58

momania

iPhone 30! Bam!

oud :z

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.