[Doom 2] Sound settings

Pagina: 1
Acties:

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 12:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Ik heb hier een Compaq Armada 4210, een pentium 133 met een 16bits geluidskaartje.

Ik kom er alleen niet uit wat ik nou in doom moet instellen bij de Music Card en de Sound FX Card. Ik heb een heleboel geprobeert, maar het is voor mij ook maar gissen naar 'Free Ports' en dat soort dingen..

Iemand die weet hoe dat moet, of wat ik moet invullen? :)

• White Dust
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 19-09 16:08

White Dust

PlaneScape: Torment

Op zaterdag 11 mei 2002 15:56 schreef R4NCOR het volgende:
Ik heb hier een Compaq Armada 4210, een pentium 133 met een 16bits geluidskaartje.

Ik kom er alleen niet uit wat ik nou in doom moet instellen bij de Music Card en de Sound FX Card. Ik heb een heleboel geprobeert, maar het is voor mij ook maar gissen naar 'Free Ports' en dat soort dingen..

Iemand die weet hoe dat moet, of wat ik moet invullen? :)
Als je windows hebt geinstaleerd ga dan even naar een dos promt en type "set" in, als je DOS hebt geinstaleerd kun je gelijk "set" in typen (zonder ")... de geluidskaart settings staan achter BLASTER=

• R4NCOR
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 27-10 12:47

R4NCOR

eigenlijk gewoon Niels

Topicstarter
Hey, bedankt!

Heb het nu lopen :) Gaaf :)

Verwijderd

bij mij werkt dat niet :?

kan dat misschien aan WinXp of geluidskaart(Creative Blaster 1024 Live! oid) liggen?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Nu online
Op zaterdag 11 mei 2002 17:02 schreef Phruster het volgende:
bij mij werkt dat niet :?

kan dat misschien aan WinXp of geluidskaart(Creative Blaster 1024 Live! oid) liggen?
Dat zal wel aan Windows XP liggen, want Windows XP heeft soms al problemen met games van 4 jaar geleden, Doom is 10 jaar geleden :P

The devil is in the details.

• Tcq
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 03-10 14:18

Tcq

offtopic:
Nu we het toch over doom/doom2 hebben, misschien kan je Hier even kijken.

Row row row your boat, quickly down the stream, see a croc and shit yourself, don't forget to scream!

Pagina: 1