Ik zoek een overzichtelijke manier om m'n cd's op te bergen.
hebben jullie ideeen?
En waar kan ik het kopen of online bestellen?
hebben jullie ideeen?
cs skill - making a desert eagle out of tooth picks
Van klussen krijg je grijze haren
Anoniem: 32923
Intel Core i7-6700 | 16 GB | GeForce GTX1060 6 GB | 850 EVO 500 GB SSD + 1 TB HDD | 34" QHD | Logitech G5 | Win10 Pro x64
Apple iPad Air 2 64 GB | Apple iPhone 15 Pro 128 GB | Sony 49" 4K Android TV | Sony 5.1 Blu-Ray home cinema
Anoniem: 12130
www.kuiphuis.nl
Anoniem: 15466
Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)
Anoniem: 45334
Computerbeurs: transparante plastic hoesjes (6€ per 100 meen ik)LET OP: je moet ze ZONDER smeltrand aan de zijkant hebben, anders zijn ze te breed. (De bredere passen wel in de CD-bakken van Ikea overigens,soort metalen halfopen schuiflades voor in de boekenkast zeg maar. Ook een aardige oplossing ipv koffers. Als het mobiel moet blijven:Op zaterdag 11 mei 2002 15:49 schreef duncanvdlinden het volgende:
Ik zoek een overzichtelijke manier om m'n cd's op te bergen.
hebben jullie ideeen?
Die zag ik uit een ooghoek bij iemand op tafel staan tijdens de laatste PZZ lan. Lijkt me wel erg makkelijk, alleen denk ik toch dat ik zelf eerder voor de mappen ga. Mijn divx verzameling is nu nog van redelijk beperkte grootte, maar dat wordt ook steeds minderOp zaterdag 11 mei 2002 16:43 schreef TD-er het volgende:
Ik gebruik van die transparante cases waar je de CD's naast elkaar in zet zonder doosje.
Je moet alleen wel iets verzinnen om bij te houden waar wat in zit.
Het ziet eruit als een rond buis, waar je een deel van weg kunt klappen en dan blijft het gewenste CDtje bovenin steken.
80 CD's neemt ongeveer 25 cm in.
* TD-er heeft net vandaag de digiam uitgeleend ivm de Gironingen...
edit:
Ik heb de doos van een nog nieuw exemplaar ff gescanned...
Deze dingen koop ik elk jaar weer een paar op de HCC. (heb er nu zo'n 6 stuks en de stapels films hopen zich weer op.)
[afbeelding]
)
Zoef
merk is ook "Walvis"Op zaterdag 11 mei 2002 18:23 schreef Raziel het volgende:
Bij de Makro hebben ze ook een soort Caselogic mappen, maar dan een stuk goedkoper (en mooier al zeg ik het zelf). Ik heb ze waar 160 CD's in kunnen, daarvan heb ik er nu vier gevuld ofzo. Staat een walvis op de verpakking als ik het me goed herrinner.
www.kuiphuis.nl
Die grote mappen heb ik per 2 gekocht, kostte me aardig wat, dat wel. Bij een lokale cd-shop kreeg ik een tientje korting, omdat ik er 2 tegelijk kocht. Bij de Fame in Amsterdam kreeg ik geen korting (bastards). Terwijl ze hier veel op verdienen. Ik weet niet meer precies hoeveel ik ervoor heb betaald, maar ik dacht dat die grote mappen F100,- waren.Op zaterdag 11 mei 2002 19:04 schreef Nowhere het volgende:
Man In Black.. waar koop je die dan?
en welke kosten brengt dat mee?
/dev/null
Dit lijkt me slecht voor je cd's, als je per ongeluk iets te ruig met die spindle omgaat, heb je allemaal krassen op je cd's.Op zaterdag 11 mei 2002 21:10 schreef Tommy4u het volgende:
spindels met idd de nieuwste (meest gebruikte) cd`s bovenop. werkt goed
Anoniem: 18356
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
webOS all the way!
Anoniem: 14448
Benno ROELTOp zaterdag 11 mei 2002 23:05 schreef kweenie het volgende:
Ik heb m'n kast bij de IKEA gehaald, is helemaal nieuw.
Heb ik voor m'n verjaardag gehad
plaatje
Mijn BENNO
Anoniem: 17712
neehoor, magicase zijn best aardig, ik heb er hier ook 6 van staan, doen het goedOp zondag 12 mei 2002 00:40 schreef duncanvdlinden het volgende:
magicase is echt rommel???
die mappen kosten namelijk maar 5 euro voor 48 cd's
en hoe zijn ze van disk planet?
ik heb zelf kapotte mappen van de v&d liggen waren van die slappe vellen en raakten los
Deze is wel handig inderdaad, en dan icm een access database gebruiken waarin je opslaat op welke cd wat staatOp zaterdag 11 mei 2002 16:43 schreef TD-er het volgende:
[/edit]
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
The birds turned into The Flying Dutchmen!
Ze zijn minder dan Caselogic, maar dat waren dus die dingen van € 2,50 bij de kruidvat. Daar nog ff kijken of ze er nog wat hebben lijkt me.Op zondag 12 mei 2002 00:40 schreef duncanvdlinden het volgende:
magicase is echt rommel???
die mappen kosten namelijk maar 5 euro voor 48 cd's
en hoe zijn ze van disk planet?
ik heb zelf kapotte mappen van de v&d liggen waren van die slappe vellen en raakten los
if broken it is, fix it you should
Heeeeeeeee toppy kast. Heb ik er 3 van in de woonkamer. Waren lichteiken maar met wat kwasten waren ze in no time donker eiken. Jammer dat ze er niet meer zijn in eiken want ik zou er best wel 2 of drie bij willen want ik heb nu alweer ruimtegebrek voor mijn audio cd's.Op zaterdag 11 mei 2002 23:05 schreef kweenie het volgende:
[afbeelding]
Mijn BENNO
ARME AOW’er
Anoniem: 21749
MOODLOGICOp zondag 12 mei 2002 23:26 schreef duncanvdlinden het volgende:toon volledige bericht
ik bestel wel wat mappen bij cdrfreaks.nl![]()
ik hoop dat het degelijke mappen zijn
voor mensen die acces willen gebruiken om cd's te catalogiseren heb ik een betere oplossing:
'where is it?' voor software en spellen:
-zet metteen voorbeelden van de inhoud v.d cd erin.
-wijst automatisch nummers toe aan de cd's
-makkelijk zoeken en sorteren op genre (catogorie) enz.
collectorz.com movie collector voor films (alle formaten):
je vult gewoon een film in en hij haalt automatisch alle gegevens van de film op van imdb
soorteert ook op genre en nog veel meer.
voor mp3 weet ik nog niet het meest geschikte programma voor. maar ik denk dat 'where is it?', mp3 collector, of music collector wel goeie programma's daar voor zijn
mp3, movie, music collector www.collectorz.com
where is it? whereisit-soft.com
verdere ideen om cd's op te bergen zijn natuurlijk altijd welkom
Anoniem: 21531
Ik heb die 'BENNO' van mij uit de koopjeshoek van de IKEA.Op maandag 13 mei 2002 11:04 schreef Dick het volgende:
[..]
Heeeeeeeee toppy kast. Heb ik er 3 van in de woonkamer. Waren lichteiken maar met wat kwasten waren ze in no time donker eiken. Jammer dat ze er niet meer zijn in eiken want ik zou er best wel 2 of drie bij willen want ik heb nu alweer ruimtegebrek voor mijn audio cd's.
Verder heb ik bij de PC een stuk of 10 Possodozen staan. Daar kunnen er 32 (met doosjes) zo in. Wel duur maar netjes.
Onder archiveren versta ik wat anders dan opbergen. Zoek al een poos naar een handig proggie in de stijl van, CD in de speler, uitlezen en archiveren die handel, hoppa de volgende. En dan 1 grote database om te zoeken waar dat ene proggie staat wat je nu niet kunt vinden.
Just pick a dead end and chill out 'till you die.
merk is ook walvisOp zaterdag 11 mei 2002 18:23 schreef Raziel het volgende:
Bij de Makro hebben ze ook een soort Caselogic mappen, maar dan een stuk goedkoper (en mooier al zeg ik het zelf). Ik heb ze waar 160 CD's in kunnen, daarvan heb ik er nu vier gevuld ofzo. Staat een walvis op de verpakking als ik het me goed herrinner.
van-tilburg.info -=- meka (sega emulator) - Proud MEDION fanclub member - KOPPIG VOLHOUDEN !
Erg handig als je even door je verzameling heen wilt browsenOp zondag 12 mei 2002 01:00 schreef ThePriest het volgende:
Ik zie hier allemaal ontzettend grote kasten/dozen vol, maar ik hou 't op:
[afbeelding]
Heb twee planken, met allemaal houten staafjes (spindelsize) waar op elk staafje een cd'tje of 100 kunnen. Schiet toch niet op in jewel cases man?
Anoniem: 7998
Anoniem: 7998
I've got Benno 2!Op zaterdag 11 mei 2002 23:05 schreef kweenie het volgende:
[afbeelding]
Mijn BENNO
Anoniem: 27636
Op dinsdag 14 mei 2002 18:22 schreef sverzijl het volgende:
dat is inderdaad een heel mooi tooltje. Jammer dat ie nog niet automatisch plot en user rating en pictures e.d. kan meenemen, maar tis zeker handig!
jullie hebben het over collecterz.com movie databaseOp woensdag 15 mei 2002 06:55 schreef CowMike het volgende:
Idd, ook de release date (van de film) neemt ie niet mee ... Maar: heb al gemaild naar de makers
Je beschadigt wel snel de coating van de cd met dit ding.. ik vind het ondingen nadat ik een stuk of 10 cd's molde aan die randjes waar je je cd's tussen moet zetten.Op zondag 12 mei 2002 03:53 schreef Slashdotter het volgende:
[..]
Deze is wel handig inderdaad, en dan icm een access database gebruiken waarin je opslaat op welke cd wat staat
.
Weet je misschien waar ze die verkopen? Behalve op de beurs natuurlijk...Op zaterdag 11 mei 2002 16:43 schreef TD-er het volgende:
Ik gebruik van die transparante cases waar je de CD's naast elkaar in zet zonder doosje.
Je moet alleen wel iets verzinnen om bij te houden waar wat in zit.
Het ziet eruit als een rond buis, waar je een deel van weg kunt klappen en dan blijft het gewenste CDtje bovenin steken.
80 CD's neemt ongeveer 25 cm in.
* TD-er heeft net vandaag de digiam uitgeleend ivm de Gironingen...
edit:
Ik heb de doos van een nog nieuw exemplaar ff gescanned...
Deze dingen koop ik elk jaar weer een paar op de HCC. (heb er nu zo'n 6 stuks en de stapels films hopen zich weer op.)
[afbeelding]
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Anoniem: 40838
Anoniem: 26474
Anoniem: 28259
1
2
3
4
| _________________________________________________________ | Hier staan | Hier staan | | de Cd's | de Cd's | ------------------------------------------------- |
adr opleidingen en meer adr opleidingen
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq