Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
Verwijderd
Misschien trage mysql server !?
want ik denk dat een mysql connectie leggen naar darkworld.ws de oorzaak is van lange parsetime.
als ze op zelfde server draaien: localhost
en anders misschien met het ip-adres connecten?
ik weet het niet zeker, maar ik denk dat gewoon die verbinding maken met je mysql-server zolang duurt
mysql.darkworld.ws is gewoon een local addres (192.168.1.1) maar dat gebruiken is ook niet sneller er zit gewoon 100 Mbit netwerk tussenOp zaterdag 11 mei 2002 15:39 schreef xshredx het volgende:
mysql draait op dezelfde server als IIS??
want ik denk dat een mysql connectie leggen naar darkworld.ws de oorzaak is van lange parsetime.
als ze op zelfde server draaien: localhost
en anders misschien met het ip-adres connecten?
ik weet het niet zeker, maar ik denk dat gewoon die verbinding maken met je mysql-server zolang duurt
Each year, the Rainforest is responsible for over 3000 deaths from accidents, attacks or illnesses. There are over 700 things in the rainforest that cause cancer. Join the fight now and help stop the Rainforest before it's too late
Verwijderd
Da's onzin, DNS adressen opzoeken kost echt geen 5sec.Op zaterdag 11 mei 2002 16:01 schreef djthom het volgende:
Ja, maar nu gaat je script eerst naar een DNS-server om het ip adres op te vragen. Dit kost kennelijk veel tijd. Je kan dan beter direct het ip adres gebruiken, dan dat je het laat opzoeken.
https://niels.nu
Verwijderd
Dan blijft alleen de 'omslachtige' manier van verbinden nog over. Lijkt mij althans.
Dus, _DPC_Null2k, verander dat adres eens in een ip adres, en vertel ons of het dan wel snel is.
idd, maar mij hoor je niet klagen, mischien iets mis met de settings ofzoOp zaterdag 11 mei 2002 16:27 schreef djthom het volgende:
En je gebruikt nog steeds dezelfde aanroep-methode? Weird
ik gebruik nog wel de zelfde code