[demo] Mobile Forces

Pagina: 1
Acties:

• DarkShadow
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 07:27
wat vind ge dur van? Net ff gespeeld, het is wel leuk, het schijnt beter uitgebalanceerd te zijn dan de vorige demo maar die heb ik niet gespeeld. De netcode moet ook verbeterd zijn, maar op de server waar ik speelde was het niet bepaald lekker met wagens rijden, maar het was mogelijk :P
En de wapens zijn ook wel grappig alhoewel je het pistool nooit gebruikt, en je toch al weer dood bent voordat je ammo op is >:)
Rage heeft de al eerder aangekondigde demo van Mobile Forces online gezet. Het is alweer de tweede beta-demo en hoewel het nog steeds hetzelfde level bevat is er zeker wel het een en ander verbeterd. Zo draait de engine dit maal veel soepeler dan bij de vorige demo en is de balans tussen de wapens wat verbeterd. De AI schiet wat minder goed raak en de gevechten zijn een stuk leuker.

Mobile Forces is een multiplayer 3D shooter met de leuke toevoeging van voertuigen. De demo bevat een level met een western-thema en kan zowel over LAN, Internet als tegen bots. Het spel draait op een verbeterde versie van de Unreal Tournament engine en wordt ontwikkeld door Rage Software.

Persoonlijk had ik wel een probleempje met de installer, dus mocht iemand anders daar ook last van hebben, hier de oplossing: open de executable installer in WinZip en pak zo het spel uit, dus draai de installer niet op de gewone manier, dan zou het wel moeten werken.
aldus gamers.nl
http://www.gamers.nl/nieuws/13028

linkje naar demo:
http://bonusweb.cz/download/dema/mobileforcesdemo.html
http://bonusweb.cz/download/dema/mobileforcesdemo.html
http://games.tiscali.cz/clanek/demo.asp?id=3079

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
ff downloaden, ik heb de vorige namelijk ook niet gespeeld
toch es checken :)

• Bloodclot
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 07:14

Bloodclot

Jawier!

ik heb gehoord dat er nu een dedicated optie bij zit en meer server opties.

zo kun je tenminste ook even 1vs1 testen.
vorige kon je niet pasworden en geen minimum spelers. dus hosten met je chello/@home wou dus niet.

• DarkShadow
klees net ook op gamers.nl dat hij gold is, dan kunnen we binnenkort een nog grotere demo verwachten ;)

• GTOfire
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 12-12-2025

GTOfire

Don't warn the tadpoles

ik las ergens in de PC Zone dat je met 1 schot op de benzine dop een auto kon laten ontploffen, niet dus :(

(ff voor de duidelijkheid, ik stond gewoon point blank met een colt, missen was geen mogelijkheid. kostte heel wat schoten, allemaal 1 voor 1, voor het ding eindelijk ontplofte. daarna op een klein afstandje geprobeerd met sniper, was ook best ruk :)

dat vind ik nog wel een minpunt, de sniper scope wiebelt een beetje als je inzoomt. Okay, is goed, realisme nabootsen. Maar als je gaat kruipen hoort dat toch iets te verbeteren, niet dus. En je moet al helemaal niet meer dan 3 keer inzoomen, want dan gaat ie houterig wiebelen, en dat is helemaal irritant :)

De aarde draait terwijl ik stil sta. Dus de wereld draait om mij. QED

• Crash
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 23:35
opzich wel een grappig spel, maar voor mij niet de moeite om het verder te spelen
heb 4 rondjes single-player gedaan, maar was niet echt onder de indruk

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Nou, ik ben wel benieuwd. Het lijkt me wel de moeite om hem te installeren, dus vooruit dan maar. ;)

🌞🍃

Verwijderd

Ik heb 'm net zitten spelen. Is wel een lache spelletje.. vooral als je met een volle bak aan 't krossen bent. Een achter het stuur, twee bovenop en iemand naast de rijder. Echt suf. Je bent trouwens wel vrij snel dood. Vind ik niet echt goed passen bij een spel waar je kunt strafen en bunny hoppen waar je bij staat. Nog geen CS dus :(

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Leuk spel. Die auto's in het spel maakt het tenminste wel aardig. :)

Het doet me een beetje aan Topical Ops denken, met die wapens die je van te voren moet uitkiezen e.d.
Een heel andere shooter dan UT iig. ;)

🌞🍃

• DarkShadow
ik denk niet dat het bedoelt is als cs killer, het is heel anders, domination is trouwens wel leuk!
De laatste tijd enorm veel games trouwens, ik kan gewoon niet alles meer spelen.
Pagina: 1