Maar dat verklaard niet waarom het een topic van een jaar geleden is.
Maar posts worden alleen verwijders wanneer deze te erg voor woorden zijn.
Ik kan mij dit niet voorstellen in deze topics.
Ik kan mij dit niet voorstellen in deze topics.
Hehe. Ik heb helemaal niet op die datum gelet, dacht alleen naar aanleiding van dat SM topic dat Jotti vergeten was dat topic dicht te doen. En ja, ik ben nog niet zo lang wakker
With the sun and the moon on either side of his helmet, a new star is born in the name of Valentino Rossi
Steffie of de users in de war?

Topic is dicht (door jotti, een jaar geleden), door BC3 weer open (die backup onthield geen topicstatussen), door user omhoog gekickt en steffie delete die posts en sloot 'm weer, alleen met een sluittekst, die niet nodig was
.
Topic is dicht (door jotti, een jaar geleden), door BC3 weer open (die backup onthield geen topicstatussen), door user omhoog gekickt en steffie delete die posts en sloot 'm weer, alleen met een sluittekst, die niet nodig was
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Aha. 
Dus dat was het, je had m'n gezicht moeten zien toen ik die topics zag.
Dus dat was het, je had m'n gezicht moeten zien toen ik die topics zag.
* Robin Vreuls was de schuldige 
Was aan het searchen op [search=moederdag] en stuitte op die topics. Dus maar meteen een correct SM gemaakt
Was aan het searchen op [search=moederdag] en stuitte op die topics. Dus maar meteen een correct SM gemaakt
WrongOp zaterdag 11 mei 2002 15:26 schreef JvS het volgende:
Steffie of de users in de war?![]()
Topic is dicht (door jotti, een jaar geleden), door BC3 weer open (die backup onthield geen topicstatussen), door user omhoog gekickt en steffie delete die posts en sloot 'm weer, alleen met een sluittekst, die niet nodig was.
Die stonden al zo
Maar hoezo moesten ze dan op slot.Op zaterdag 11 mei 2002 15:32 schreef Robin Vreuls het volgende:
* Robin Vreuls was de schuldige
Ze zijn dat wel 'perongeluk' opnieuw geopend maar dat was een jaar terug.
Geen haan die ernaar kraait dus.
Verwijderd
Jawel: die haan heet Robin VreulsOp zaterdag 11 mei 2002 15:33 schreef bazs2000 het volgende:
[..]
Maar hoezo moesten ze dan op slot.

True, trueOp zaterdag 11 mei 2002 15:33 schreef bazs2000 het volgende:
Maar hoezo moesten ze dan op slot.
k jongens, lekker belangrijk allemaal weer
4x APsystems DS3; 4x495Wp OZO/WNW 10° ; 4x460Wp OZO/WNW 10°; Totaal 3820Wp
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.