Toon posts:

Hoeveel Watt PSU voor hoge OC(2.0Vcore)P4???

Pagina: 1
Acties:
  • 30 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Ik vraag mij af hoeveel watt je voeding moet zijn, (met een HD/brander/dvd/disket. enzv) voor een hoge OC met een P4 2.2 op 2.0Vcore.
Ik vraag dit omdat ik merk dat mijn 12v lijn het cpu voltage heel erg gaat verspringen dus ook de Vcore springt tussen 1.86 en 2.0 als ik 2.0 heb ingesteld in de bios.
De 12v staat bij 1.85 op 12.15 stabiel maar bij 2.0Vcore gaat de 12v spingen tussen 11.80v en 12.16v

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

245 watt is genoeg voor een P4

• internetinfo
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 18:01
Op zaterdag 11 mei 2002 15:32 schreef Terw_Dan het volgende:
pardon?
oke het is geen AMD maar als je alles bij elkaar zet en ook nog eens je Vcore omhoog gaat gooien, trekt ie dat niet hoor.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 15:32 schreef Terw_Dan het volgende:
Ik heb nu een Aopen 12v modded van 300w en die trekt het al niet dus lijkt mij zeer sterk

• Abbadon
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:57
't Gaat niet alleen om de Watt-kwantiteit, maar ook om de Watt-kwaltiteit :P Neem een PSU die flink wat aankan op de diverse lijnen, Enermax of Antec of zo. Ik zelf heb mijn bak (zie sig) al eens aan een 'magere' 330W Enermax gehad, hoewel krap aan ging het an sich wel :)

Just pick a dead end and chill out 'till you die.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 15:41 schreef Abbadon het volgende:
't Gaat niet alleen om de Watt-kwantiteit, maar ook om de Watt-kwaltiteit :P Neem een PSU die flink wat aankan op de diverse lijnen, Enermax of Antec of zo. Ik zelf heb mijn bak (zie sig) al eens aan een 'magere' 330W Enermax gehad, hoewel krap aan ging het an sich wel :)
De voeding die je nu hebt is dat die donker gekleurde?

Daar zat ik ook aan te denken.Bevalt hij en blijven alle lijntjes mooi?

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 19:58

Exirion

Gadgetfetisjist

Zie voedingentopic in HA.

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.