wat wil je gaan doen dan? je kan gewoon wine installeren en dan proberen of je windows programma's kan draaien, niet heel moeilijk oid
Ja. Een standaard wine zou moeten lukken, je moet alleen wel opstarten met:Op zaterdag 11 mei 2002 14:41 schreef Satoshi het volgende:
Is Wine nodig om Half-Life te draaien? Ik zou graag eens willen CSen onder Linux
cd /goededir
wine ./hl.exe -- --console
Ik zou winex nemen. Gebruik de search maar ffOp zaterdag 11 mei 2002 18:07 schreef mcolideluxe het volgende:
je moet voor wine ook glib 2.2.2 hebben ofzo
waar haal ik dat
.
console: "urpmi glib".Op zaterdag 11 mei 2002 18:07 schreef mcolideluxe het volgende:
waar haal ik dat
Overigens hoef je niet winex te hebben voor CS. OpenGL zit ook in de gewone wine.
Maar wat is nou echt beter. wine of winex. En welke versie moet je dan hebben. Ik persoonlijk hoef alleen cs (opengl) goed te kunnen runnen. Dus niet van mja het loopt, een beetje. En is die versie verkrijgbaar in rpm. Want ik heb geprobeerd winex te installen maar dan krijg ik errors.Op zondag 12 mei 2002 11:39 schreef banaan-X het volgende:
[..]
console: "urpmi glib".
Overigens hoef je niet winex te hebben voor CS. OpenGL zit ook in de gewone wine.
.
Ik neem wel aan dat dat erbij zitOp zaterdag 11 mei 2002 18:07 schreef mcolideluxe het volgende:
waar haal ik dat
Neem niet aan dat de heren van Mandrake stukjes C library in iedere binary hebben zitten compilen.
kijk anders ff of ie niet gewoon staat in /lib
Je kunt gewoon de wine nemen die bij Mandrake zit, die zou goed moeten werken. Mocht dat niet zo zijn, dan kun je altijd nog winex nemen.Op zondag 12 mei 2002 11:53 schreef AkroBatik het volgende:
[..]
Maar wat is nou echt beter. wine of winex. En welke versie moet je dan hebben. Ik persoonlijk hoef alleen cs (opengl) goed te kunnen runnen. Dus niet van mja het loopt, een beetje. En is die versie verkrijgbaar in rpm. Want ik heb geprobeerd winex te installen maar dan krijg ik errors.
Pagina: 1