The fact that Jellyfish have survived for 650 million years despite not having a brain is GREAT NEWS for stupid people!
Verwijderd
[belangrijke edit]
Alsjeblieft haal die link weg. Er staan dingen op die site die ik (en waarschijnlijk ook de meeste mensen hier) niet op prijs kunnen stellen. Je bedoeld het wel goed maar upload ze dan bijvoorbeeld ff op Endoria (www.endoria.net/upload). En als je het zelf niet kunt vraag dan ff iemand anders.
[/belangrijke edit]
ik zie niks
enne, je bent behoorlijk afgezet bij conrad
Verwijderd
joehoe, heb ik nu ookOp zaterdag 11 mei 2002 14:30 schreef Viper3.5 het volgende:
Ik heb een fan !
[afbeelding]
( Nog ff en de hele set is kompleet)
Verwijderd
inderdaadOp zaterdag 11 mei 2002 14:32 schreef Bartjuh het volgende:
De hele set is al compleet
http://baltimore.indymedia.org/ sjek RECHTSBOVEN ( paar keer F5 )
Verwijderd
hey das dieren mishandeling!!!!!!!!!!!!!Op zaterdag 11 mei 2002 14:33 schreef Viper3.5 het volgende:
Staan bij de weg wel vage plaatjes op die site :
[afbeelding]
kan je ze niet hier uploaden?
zelfde als bovenstaande plaatjes: http://baltimore.indymedia.org/media/misc/display/368/index.php?limit_start=
Verwijderd
Zal welOp zaterdag 11 mei 2002 14:44 schreef MasterOverdrive het volgende:
nieuwere links
[afbeelding]
Hier zie je beetje vaag door alle slangen, het koelblok.
[afbeelding]
En hier hebben we de eheim pomp, onderwater in een resevoir.
[afbeelding]
En als laatste de radiator gekoelt door een fan.
Verwijderd
Ahh nu snap ik het een beetje, behalve die daarboven zou daar een koelblok zitten.. kan er niet veel wijs uit eigelijk.Op zaterdag 11 mei 2002 14:44 schreef MasterOverdrive het volgende:
nieuwere links
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik zou eerst maar een cursus "post repleys/newtopics" volgen als ik jou was. klaas007
ow. het is een pc, ik dacht dat je foto's genomen had ik een lingeriezaak..Op zaterdag 11 mei 2002 14:44 schreef MasterOverdrive het volgende:
nieuwere links
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
nah. de foto's zijn niet helemaal van opperbeste kwaliteit.
Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad
Sick Nick : " K, ik ben net wakker en ik geef mijn ongelijk nu toe, jammer alleen dat ie het niet kan lezen. Wanneer komt ie m'n spullen halen"
Impedance, a measure of opposition to time-varying electric current in an electric circuit.
Not to be confused with impotence.
Verwijderd
Goed dat ze een koperen blokje met een aluminium radiator doen is niet prakties maar veder... (ohja en die slangen zien er bagger uit!!)
en heeft iemand _duidelijke_ pics van de afzonderlijke onderdelen van dat setje?
Conrad kennende zal het een aardig prijzig gebeuren zijn geweest
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
Verwijderd
Das een sleutelOp zaterdag 11 mei 2002 15:06 schreef MasterOverdrive het volgende:
hierbij overhandig ik de moderators;
Verwijderd
Dit topic is gesloten.
![]()