jahahaaha!!!
Daar is tie weer. deel 4 al weer
Laat iedereen die een serieus ontwerp heeft er ff een plaatje van posten en inclusief maten graag!!!
Wat al vast staat is dat het om een WTX casing gaat dus niet met andere casings aankomen...of je moet wel een heel geweldig idee hebben.
Ook mensen die weten waar je een casing kunt laten bouwen moeten ff iets van zich laten horen!
Nu zal er toch echt iets moeten gaan gebeuren!!
4 maal is scheepsrecht
Daar is tie weer. deel 4 al weer
Laat iedereen die een serieus ontwerp heeft er ff een plaatje van posten en inclusief maten graag!!!
Wat al vast staat is dat het om een WTX casing gaat dus niet met andere casings aankomen...of je moet wel een heel geweldig idee hebben.
Ook mensen die weten waar je een casing kunt laten bouwen moeten ff iets van zich laten horen!
Nu zal er toch echt iets moeten gaan gebeuren!!
4 maal is scheepsrecht
Heb je al wat deadlines bedacht voor ontwerpbeslissingen en zo?
Nee nog niet
wacht ff tot thadolf en zo ook reageren en dat we dan samen wat afspraken maken!
wacht ff tot thadolf en zo ook reageren en dat we dan samen wat afspraken maken!
Je hebt nog een topic met de naam "Take4" wat is daar het nut van?!
Mijn bescheiden aantal systeempies!
More ways to die. More reasons to live.
Officieel AchtbaanFreak ©2004
#boeiend.Illegal_Alien | #got-et & #boeiend @ Qnet
ja was ff foutje....
hoe haal je die meuk weg?
hoe haal je die meuk weg?
Op zaterdag 11 mei 2002 13:58 schreef Illegal_Alien het volgende:
Je hebt had nog een topic met de naam "Take4" wat is daar het nut van?!
edit:
alweer te laat
alweer te laat
After all, we are nothing more or less than what we choose to reveal.
Wie weet er nog een simpel 3d programma waarmee ik een kast kan tekenen? Ik heb een poosje Rhino gehad, maar die was op een CD geinstalleerd dus ik kon niets aan de instellingen veranderen.
Dat is niet leuk als de snap-to staat ingesteld op erg veel pixels
Dat is niet leuk als de snap-to staat ingesteld op erg veel pixels
mijn mening nog maar es:
* zet een deadline voor over een maand ofso, dan moeten alle ontwerpen binnen zijn.
* 1 ontwerp per persoon
* daarna wordt er gestemd
* de case met de meeste stemmen word uitgevoerd
als je niet dergelijke lijnen gaat volgen dan komt er ook nog een take 524234 voordat er daadwerkelijk een case gebouwd wordt.
mijn 2 centjes
* zet een deadline voor over een maand ofso, dan moeten alle ontwerpen binnen zijn.
* 1 ontwerp per persoon
als je niet dergelijke lijnen gaat volgen dan komt er ook nog een take 524234 voordat er daadwerkelijk een case gebouwd wordt.
mijn 2 centjes
oprecht vertrouwen wordt nooit geschaad
volgens mij werd er bij de vorige take bryce gebruikt..
en 3ds max natuurlijk.Ik wil ook wel ff webspace afstaan om eventueele plaatjes te hosten. Maak wel ff aparte afdeling op www.skendel.nl
en 3ds max natuurlijk.Ik wil ook wel ff webspace afstaan om eventueele plaatjes te hosten. Maak wel ff aparte afdeling op www.skendel.nl
Iedereen die de oude ontwerpen van de casings wil zien kan ze morgen bekijken op www.skendel.nl/casings.html
Misschien dat ik zelf ook nog wat met Lightwave 7 ga spelen... Ik heb wel een paar ideeen voor "de ultime tweakers kast"
Is dit topic wel met enige overeenstemming van de makers en 'leiders' van CTC-Take3?
Zo niet, vind ik dit beetje heel erg zwak en laten we eerst maar op CTC-Take3 verder gaan en in OVERLEG met de makers/'leiders' van CTC-Take3 een eventueel nieuw topic te openen over de voltooiing van CTC.
Zo niet, vind ik dit beetje heel erg zwak en laten we eerst maar op CTC-Take3 verder gaan en in OVERLEG met de makers/'leiders' van CTC-Take3 een eventueel nieuw topic te openen over de voltooiing van CTC.
edit:
Geen flame intended, moest ff kwijt
Geen flame intended, moest ff kwijt
Maakt soms wel eens een foto ...
deadline was vorige week zaterdag maar er kwam maar 1 ontwerp binnen.sOp zaterdag 11 mei 2002 14:05 schreef Atgast het volgende:
mijn mening nog maar es:
* 1 ontwerp per persoon
mijn 2 centjes
Ja dat van die makers van take 3 vindt ik ook wel. Maar de vorige take is 1 mei zo'n beetje een stille dood gestorven en dus heb ik geprobeerd om het idee weer een beetje leven in te blazen.
In een van mijn eerste posts staat ook al dat ik nog wel ff wil wachten met deadlines en zo tot de mensen die met het idee zijn gestart hebben laten horen wat ze willen en hoe ze er over denken.
In een van mijn eerste posts staat ook al dat ik nog wel ff wil wachten met deadlines en zo tot de mensen die met het idee zijn gestart hebben laten horen wat ze willen en hoe ze er over denken.
Verwijderd
kan iemand me uitleggen waar dit topic precies voor dient? kep geen zin om die andere de lezen
di topic gaat over het idee om zelf de ideale tweakers computer casing te bouwen. En dus mensen ontwerpen in te laten sturen enz.
Verwijderd
aha en die gaat gebouwd worden?Op zondag 12 mei 2002 16:30 schreef thacow het volgende:
di topic gaat over het idee om zelf de ideale tweakers computer casing te bouwen. En dus mensen ontwerpen in te laten sturen enz.
dat komt omdat alle info uitgesmeerd is over 3 joekel topicsOp zondag 12 mei 2002 12:43 schreef jadjong het volgende:
[..]
deadline was vorige week zaterdag maar er kwam maar 1 ontwerp binnen.s
je moet een beetje dictator zijn bij zo'n acties, anders gaat t gewoon niet slagen.
ik weet niet wie dit aant organiseren is, of wil gaan doen, maar diegene moet hele duidelijke richtlijnen stellen, en zich daar ook aan houden, als dat gebeurd lever ik met plezier een ontwerp in van moi
ik ben trouwens erg beniuewd, wie dit aanvankelijk wilde organiseren en waar hij dit wilde uit laten werken, zou diegene daar even met mij contact over willen opnemen ?
Ik heb deze take gepost en wil het wel het wel (mede) organiseren. Het probleem is alleen wel nog dat we naar iemand op zoek zijn die het uiteindelijke model kan maken...... duzzz
jah jezus, de vorige is net dicht omdat er nog niks te doen was 
over de ontwerpen: die staan al vast, dus dat hoeft helemaal niet meer
dit topic is weer compleet nutteloos, het maakt het alleen maar onoverzichtelijk.
over de ontwerpen: die staan al vast, dus dat hoeft helemaal niet meer
dit topic is weer compleet nutteloos, het maakt het alleen maar onoverzichtelijk.
En daarom is deze er nou om het idee weer een beetje leven in te blazen. want zeg nou eerlijk. ALS het lukt is het wel gaaf
ALS je er nieuw leven in blaast, doe dan ook iets nieuws. In topic 2 waren de ontwerpen al klaar, in topic 3 weer wat vebeteringen en beslissingen, en nu een topic 4 dat compleet nutteloos is.Op maandag 13 mei 2002 13:19 schreef thacow het volgende:
En daarom is deze er nou om het idee weer een beetje leven in te blazen. want zeg nou eerlijk. ALS het lukt is het wel gaaf
ze dit gewoon in topic 3, en laat een topic 4 iets nieuws brengen (de echte organisatie van de ontwerpen, en het zoeken naar een bedrijf en dergelijken). Ook moet er iemand komen die het wel ziet zitten om een goeie cad tekening te maken met exacte maten enzo.
nogmaals, dit topic is nutteloos
Redelijk nutteloos, omdat elk ontwerp voor de ene persoon beter is dan de andere....
Hangt echt van persoon tot persoon af, voor de ene tweakers is een kleine lichte kast goed(lankassie), een andere wil een zware grote waterkoelingsbak
Beste kast maak je gewoon zelf naar je eigen behoeften en/of ideen
Thats my 0,02€
Hangt echt van persoon tot persoon af, voor de ene tweakers is een kleine lichte kast goed(lankassie), een andere wil een zware grote waterkoelingsbak
Thats my 0,02€
ProtocoLAN.be: De beste LAN van de Maaskant
helemaal mee eensOp maandag 13 mei 2002 13:26 schreef Xenon het volgende:
Redelijk nutteloos, omdat elk ontwerp voor de ene persoon beter is dan de andere....
Thats my 0,02€
ik heb hem al in SEM gezet, vond hem niet nodig
Het ging er gewoon om dat er voor de genen die er een willen 'ideale' tweakers case zou worden gebouwd. En waarbij mensen d.m.v een poll op de beste ontwerpen konden stemmen en kritiek konden leveren.
En ik ben best wel bereid om naar een bedrijf te gaan zoeken die dit wil doen maar dan moet er eerst wel animo voor zijn.
En ik ben best wel bereid om naar een bedrijf te gaan zoeken die dit wil doen maar dan moet er eerst wel animo voor zijn.
Jezus nog steeds daar mee bezig. realiseer jullie nou dat het allemaal toch niet gaat lukken. tis veel te veel geregel en meestal heeft niemand daar zin, tijd en geld voor. Kzal toch ff een ontwerpie insturen alsk wat tijd heb
thacow, je hoeft mij heus niet te vertellen wat er gedaan moet worden en waar het topic voor was. Ik was er bij het eerste topic ook ruim bij, iets wat van jou niet kan zeggen. Ik weet heus wel waar het topic over gaat en wat het doel is. Het animo is allang bekend, en dat is niet erg ruim (een 25 cases is al veel, maar dit moeten er meer worden als er samples komen).Op maandag 13 mei 2002 13:32 schreef thacow het volgende:
Het ging er gewoon om dat er voor de genen die er een willen 'ideale' tweakers case zou worden gebouwd. En waarbij mensen d.m.v een poll op de beste ontwerpen konden stemmen en kritiek konden leveren.
Overigens blijft het nog steeds nog maar de vraag of het haal baar is voor een normale prijs, want onder de 1000 cases kost het gewoon een fortuin.
Dit topic is nutteloos, ik heb het al gezegt. Zeur er maar niet over door, want het topic is nu al vern**kt. Als er een topic geopent wordt, wordt dat door iemand gedaan die er vanaf het begin aan bij zit en dus al zn inzet getoont heeft. Ik vindt dat Jadjong ofzo het zal moeten doen, en niet iemand die het 3e topic gelezen heeft, en dus maar een nieuw topic opend.
Verwijderd
idd, topic is verneukt, en ik vind ook dat de originele starters ermee verder moeten gaan, tenzij ze te kennen geven dat ze er geen zin meer in hebben.
Of kom met daadkracht, dat zou ook kunnen schelen. 'Ik kan deze CTC ergens laten maken; wie doet er mee?'
Of kom met daadkracht, dat zou ook kunnen schelen. 'Ik kan deze CTC ergens laten maken; wie doet er mee?'
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()