[CS] Metamod en adminmod

Pagina: 1
Acties:

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:31
Ik heb een eigen cs servertje en ik wil de gebruiks wat meer inbreng geven op het spel is ik er niet ben. Nu wou ik admin mod installeren maar toen las dat ze aanraden om metmod eerst te installeren. Volgens metamod laten ze je handmatig wat dll's in een map plaatsen maar waar moet de rest komen? Heeft iemand hier ervaring mee en zou mij tevens daarbij kunnen helpen? Ik wil ook nog statsme en andere onderdeeltjes installeren

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:06
Als je adminmod installeert installeer je ook meteen metamod...

www.adminmod.org en dan bij downloads eerst de full downloaden, en dan de upgrade die bij het nieuws staat, daar zit MM 1.12 in die weer werkt met 1109/1.4

• CU2morO
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 29-10 17:21
Op zaterdag 11 mei 2002 13:59 schreef KeRsTmAnNeKe het volgende:
Als je adminmod installeert installeer je ook meteen metamod...

www.adminmod.org en dan bij downloads eerst de full downloaden, en dan de upgrade die bij het nieuws staat, daar zit MM 1.12 in die weer werkt met 1109/1.4
das niet helemaal waar, de nieuwste package die nu bovenaan op de frontpage staat heeft al meteen metamod 1.12 aan boord ;)

• Bigfoot48
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 11-09 09:31
Ok dat heb ik gedaan ik heb de nieuwe update erop gegooit en ik heb alles opgevolgd bij de installtie en als ik een dedicated server start dan gaatr alles goed totdat er tje joined dan komt de volgende melding:

[ADMIN] ERROR:
You must define either "admin_plugin_file" or "script_file" in your server.cfg (listenserver.cfg) before you can use
Admin Mod. :?

veni, vidi, maxima velpon ( ik kwam, zag en bleef veel te lang plakken)

• KeRsTmAnNeKe
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12:06
Je hebt wel eerst de adminmod die bij de downloads staat geinstalleerd?

die zet nl enkele regels voor adminmod bij de config... en daarna moet je die upgrade erop zetten