E-Tech router switch-optie

Pagina: 1
Acties:

• DeoDupke
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 26-03-2024
Ik heb hier een E-Tech router met 3 poortjes + 1 uplink. Internet delen gaat prima. Op elke computer heb ik internet maar het sharen van bestanden wil niet lukken. Ik kan ook niet pingen tenzij ik van router normale poort naar HUB uplink ga en alle comps in de hub steek. Dan kan het wel! Keb net firmware upgrade gedaan. Weet iemand waar het aan zou kunnen liggen??

No worries m8

• DeoDupke
Niemand ervaring? of Antwoord?

:'(

No worries m8

Verwijderd

Moet gewoon werken het thuis zelfde met 8+ pc eraan en sharen als een TIET.
>:)

• DeoDupke
Heb je nog een bepaalde functie die niet standaard aan staat aangezet bij de routeropties?

No worries m8

• tomic
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 20-08 10:44

tomic

Smexylittlebabe!

er is hier net 5 minuten geleden precies dezelfde ethernet e-tech router geinstalleerd. Morgen krijgen de rest van de clients een netwerkkaartje. Dan zal ik wel even naar dat sharen kieken. Hij moet het wel gewoon doen zeg maar :p :)

Toch maar een weblog?

• DeoDupke
Op maandag 13 mei 2002 20:21 schreef tomic het volgende:
er is hier net 5 minuten geleden precies dezelfde ethernet e-tech router geinstalleerd. Morgen krijgen de rest van de clients een netwerkkaartje. Dan zal ik wel even naar dat sharen kieken. Hij moet het wel gewoon doen zeg maar :p :)
Ok thx... ik wacht met smart !!!

No worries m8

• Aetje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-12-2025

Aetje

Troubleshooting met HAMERRR

Umz... Bestands - en - printerdeling wel aan?

Forget your fears...
...and want to know more...

Verwijderd

Ik heb hier niet een router maar een E-tech switch. Bij de switch is het zo dat als je de uplink gebruikt dat je dan poort 1 niet kan gebruiken. Heb je misschien poort 1 en je uplink beide aangesloten??

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

hey, ik ben zo lief dat ik net even voor je gekeken heb enzow.... je moet even een virtual server aanmaken in je config. succes...!

Toch maar een weblog?

• DeoDupke
Op maandag 13 mei 2002 20:30 schreef tomic het volgende:
hey, ik ben zo lief dat ik net even voor je gekeken heb enzow.... je moet even een virtual server aanmaken in je config. succes...!
Ok thanks ( keb het ding niet hier) maar zal het morgen proberen. Anders val ik jullie weer lastig

No worries m8

• tomic

tomic

Smexylittlebabe!

Op maandag 13 mei 2002 20:35 schreef DeoDupke het volgende:

[..]

Ok thanks ( keb het ding niet hier) maar zal het morgen proberen. Anders val ik jullie weer lastig
NOU INDERDAAD!!!! :+

Toch maar een weblog?

• reskobon
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 14-08 22:26
Op maandag 13 mei 2002 20:30 schreef tomic het volgende:
Ik neem aan dat je de config in je router bedoelt?
Die is bedoelt voor het doormappen van poorten en heeft met sharen echt niks te maken hoor?
Het moet gewoon werken zonder een bepaalde instelling in je router.

Leeg

• DeoDupke
Op maandag 13 mei 2002 21:26 schreef klausewitz het volgende:
Hier? http://www.lapwing.nl/index_d.htm
wat is hier?

No worries m8

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 21:26 schreef klausewitz het volgende:
Hier? http://www.lapwing.nl/index_d.htm
ik heb het nog makkelijker gedaan gewoon netbui erbij gezet, en netbui via tcp/ip uitgeschakeld

Verwijderd

Ik heb hetzelfde. Er stond hier laatst iets over verschillende kabels. Iets in de richting van:

uplink router ==> uplink switch/hub = crossed kabel
uplink router ==> port switch = normale kabel

Even zoeken, dan moet je het kunnen vinden. Of de makkelijke manier en gewoon de kabels zo inprikken dat het wel werkt.

• DeoDupke
ik heb de goede kabels!!

ik had de fabrikant gemeeld die zeiden dat ik overal vaste IPs moest maken ( maar die had ik al) dus daar ligt het ook niet aan.

No worries m8

Verwijderd

tsja ik heb eigenlijk ook hetzelfde probleem. maar ik vroeg me af: is er niet een of andere software die dat doet ipv dat je het windows laat doen!?
Pagina: 1