[Chello + Outlook] Mail naar >30 personen wil niet

Pagina: 1
Acties:

• Eggie_lwd
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 06-11-2022
(Ik gebruik nu Outlook 2002)

Ik wil graag een e-mail sturen naar meer dan 30 contactpersonen in mijn adresboek. Maar als deze verstuurd zijn via smtp2.arnhem.chello.nl komen ze niet aan.

Ik heb al geprobeerd eerst naar de helft van mn adresboek te sturen, en daarna naar de andere helft, ook dan komen ze niet aan.

De Chello e-mail limiet is 10mb, maar ik kan me niet voorstellen dat ik dat haal, het e-mailtje bestaat uit een stukje tekst, zonder attachment.

Maakt het ook uit waar ik de adressen invoeg? dus in "aan:" of "cc:". Meestal gooi ik ze allemaal in "cc:"

Ik heb ook nog geprobeerd naar 3 e-mail adressen tegelijk te sturen (1 in "aan:" en 2 in "cc:", die kwamen alledrie wel aan.

Outlook 2002 is wel erg snel klaar met verzenden/ontvangen,
Outlook stuurt dus niet zelf een bericht naar elke contactpersoon, dat moet Chello doen... dus niet..

Het bericht wordt trouwens verstuurd zonder foutmelding o.i.d.

Iemand een idee?

Verwijderd

Ik denk dat je isp wil voorkomen, dat een worm in jouw pc 10.000 emails tegelijk verstuurd. Het maximum zal wel ergens tussen de 5 en de 15 staan. Bel de helpdesk effe, of als je toch zoiets moet versturen, dan wordt het 5x6 mailtjes ofzo denk ik..

• I_stealth_I
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 13-08 11:51

I_stealth_I

Tweak It OR leave it!

Maar volgens mij zou je dan een error terug moeten krijgen van de smtp server. Delivery failed, bla bla ofzo

/dev/null

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Als ik zoiets hier doe (heel veel adressen) krijg ik altijd de hele zooi terug

mail.rott.chello.nl

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

• franssie
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 23:44

franssie

Save the albatross

Probleem had ik ook , toen maar zelf een smtp servertje geinstalleerd :) Werkt prima.

🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

Ja, zoiets heet anti SPAM.

Zo voorkomen ze dat je op grote schaal gaan e-mailen en zo dus SPAM kan verpreiden.

>:)
Pagina: 1