LIDL Typhoon optische draadloze muis

Pagina: 1
Acties:
  • 211 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26854

Topicstarter
Wie weet er of deze muis wat is. Volgens mij is dit een nieuw model, en kan hem nergens op internet vinden.
Hoe lang doe je bijvoorbeeld met een vol setje batterijen voordat je moet opladen etc.

Hij kost trouwens 35,-
Heeft een mini USB ontvanger speciaal voor laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
heb in iedergeval een plaatje gevonden

Afbeeldingslocatie: http://www.typhoonline.com/anubis_english/catalog/40216m.gif

Dit is de site met info

http://www.typhoonline.com/anubis_english/viewproduct.asp?id=40216&catid=003

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Laurent
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online
Ghm, ligt het nou aan mij of ziet hij d'r zowel van onder als kwa ontwerp er een beetje uit als de Microsoft IntelliMouse Optical explorer :?

Er zit trouwens dus ook een charger bij als ik 't goed lees, best handig zo'n ding, hoef je niet je eigen batterij-oplaad spullen te kopen.

Die link doet het hier trouwens best wel brak :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• _JGC_
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 19:05
Kennis heeft dat ding ook, maar dan met draad. Enorm kloteding, aangezien ie veel te licht is (ja, ik ben balmuizen gewend, en ja, mijn balmuis is ook draadloos).
behalve dat ie te licht is, is het wel een prima ding. Misschien is dit wel een goede koop, aangezien die batterijen het gewicht van die superlichte muis weer wat op pijl brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LopeZ
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 11:05

LopeZ

Too much is never enough

Ik heb enorm zitten klooien met deze muis bij een oom van mij. Misschien kwam dat ook omdat ik het via een usbkaartje probeerde maar volgens mij zou dat niets mogen uitmaken. De drivers die erbij zitten zijn geen echte drivers maar gewoon de standaard van windows. Ik zou dit ding niet kopen maar gewoon iets meer uitgeven voor een logitech/microsoft muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• duncanvdlinden
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-02 21:08
ik heb zelf deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.typhoonline.com/anubis_english/catalog/40159m.gif

bij de lidl gekocht, prima muis.

edit: het merk is ook typhoon en koste ook 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
hmmm zijn er ook nog positieve reacties..
Nou ja opzich zijn deze reacties niet zo negatief maar ook niet echt heel positief.
En 35,- is natuurlijk niet duur. PUNT

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 18:57

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb em vandaag gekocht.
Op zich een leuk muisje. Hij lijkt heel klein maar dat valt heel erg mee.

Ik heb hem nog niet volledig opgeladen, maar dit zijn mijn ondervindingen:
* klikken gaat brak, als ik klik gebeurd er 9 van de 10 x niks
* Het bereik valt mij tegen, op 40 cm van het laadstation/ontvanger doet ie het niet meer :(
* in vergelijking met mijn vorige Typhoon ligt ie voor geen meter in de hand.

Ik gooi hem nu ff in de lader, en laat hem daar een paar uur inzitten. Als het dan nog hetzelfde is gaat ie morgen weer terug, en spaar ik even door voor een andere draadloze muis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mary Wana
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22-06 21:30

Mary Wana

keyboard nut

voor 35- valt ut nog wel mee :)

mijn logitech koste dik 75 euro :X maar omdat ik het was 50 euro :)

XP2600+ @ 2500mhz 1024mb Twinmos PC2700 @ CS2 WD1800JB Plextor 40x CDRW Ti 4600 ULTRA

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:46
Ik ben niet echt tevreden van deze muis.
Als je deze muis veel gebruikt, mag je toch niet vergeten om ze iedere avonds op te laden! Met veel bedoel ik dus bijna heel de dag.
Ook is ie nogal kieskeurig in de gebruikte ondergrond. Op m'n bureautafel werkt ie niet, de cursor "trilt" heel de tijd. Maar dat komt misschien wel omdat de ondergrond oneffen is. Ook de achtergrond van muismat is belangrijk, best in één kleur.
Deze muis heb ik trouwen een aantal maanden geleden gekocht in de Lidl voor ongeveer €49,50 (was toen nog 1995 BEF).
Ik gebruik de gewone standaard Windows-drivers. Ik heb niet die geïnstalleerd die bijgeleverd zijn omdat ik die extra functies niet nodig heb. Er zijn nieuwere drivers te downloaden maar ik denk niet dat deze veel zullen uitmaken. Maar ok, ik zal het even proberen om jullie te plezieren! ;)

edit:

Ai, foutje van mij. Het is niet de muis vanop de foto van ferdivdw maar dezelfde als die op de foto van duncanvdlinden. Dit topic gaat dus over de eerste muis! Sorry, die eerste foto wou bij mij eerst niet inladen, nu pas zie ik hem.
Ik heb dus die driver geïnstalleerd, maar toch wordt telkens de standaard driver genomen?? :?
Nu ja, momenteel heb ik niet echt problemen maar ik denk dus niet dat er veel verandering zal zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Okay... ik heb em ff goed opgeladen, en een tijdje gebruikt. Het zit leuk in elkaar, het klikken werkt nu ook al weer goed. Maar de muis ligt me niet lekker in de hand.

Die muis van duncanvdlinden , is dat niet ongeveer dezelfde als die van Trust ? Ik dacht eerst dat dat een trust muis was iig.
Is die van duncanvdlinden op dit moment ergens te koop? (look-a-like mag ook)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D-Three
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:46
Op woensdag 15 mei 2002 21:02 schreef freakstar het volgende:
Die muis van duncanvdlinden , is dat niet ongeveer dezelfde als die van Trust ? Ik dacht eerst dat dat een trust muis was iig.
Is die van duncanvdlinden op dit moment ergens te koop? (look-a-like mag ook)
Het is inderdaad volledig dezelfde als die van Trust. Ik heb ook zo één van Typhoon en een vriend heeft zo één van Trust. Ze zijn gewoon identiek.
Onlangs hebben ze weer zulke aangeboden in de LIDL in Belgïe, hier en daar zullen ze er nog wel hebben hoor...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beekforel

Beekforel

Is eigenlijk geen vis

Ik heb de muis vandaag terug gebracht. Makkelijke van Lidl is dat ze nooit moelijk doen over dat soort dingen.

Ik heb gekeken naar zo'n Trust, die was € 32.90 bij MegaPool. Ik ga eerst nog even verder kijken, maar dat is iig een potentiele kandidaat.
Pagina: 1