With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Verwijderd
Dus er zijn meer mensen met dit probleem. Ik hoop dat hier snel een oplossing voor gevonden wordt. 
[topic=490990/1/25]
[topic=490990/1/25]
tja, er zijn er meer ja. Op een ander forum heb ik gevonden dat je verschillende VGA kabels zou moten proberen. Maar dat is lastig als je kabel vastzit aan je monitor.
Heb nu toch maar mijn PCI kaartje teruggezet.
Heb nu toch maar mijn PCI kaartje teruggezet.
With so many things coming back in style, I can't wait till loyalty, intelligence and morals become a trend again.......
Helaal niemand 
Maar wat doet z'n dongel nu eigenlijk. Word daarin het signaal omgezet c.q. pinbezetting veranderd of dectect de kaart de dongel en geeft die dan een ander signaal??
Maar wat doet z'n dongel nu eigenlijk. Word daarin het signaal omgezet c.q. pinbezetting veranderd of dectect de kaart de dongel en geeft die dan een ander signaal??
Nee, zo'n dongel zet niks om. Een DVI-I aansluiting geeft zowel een digitaal signaal af als mede een analoog signaal. Het enige wat zo'n dongel dus doet is het analoge signaal pakken en die doorsturen.
Ik geloof niet dat er electronica aanwezig is in zo'n dongel.
Wat vaak het probleem is dat er een tweede monitor word aangesloten die van een mindere kwaliteit is (vergeleken met de primary monitor) die dan ook nog eens op een te hoge resolutie/refreshrate gezet word.
Wat ook mogelijk is, is dat het analoge signaal uit de DVI aansluiting slecht is, doordat er voor de tweede aansluiting andere componenten gebruikt worden. In dit geval ligt het dus echt aan de kaart en dan is er maar weinig aan te doen.
Ik geloof niet dat er electronica aanwezig is in zo'n dongel.
Wat vaak het probleem is dat er een tweede monitor word aangesloten die van een mindere kwaliteit is (vergeleken met de primary monitor) die dan ook nog eens op een te hoge resolutie/refreshrate gezet word.
Wat ook mogelijk is, is dat het analoge signaal uit de DVI aansluiting slecht is, doordat er voor de tweede aansluiting andere componenten gebruikt worden. In dit geval ligt het dus echt aan de kaart en dan is er maar weinig aan te doen.
Verwijderd
Dit is (bij mij) niet het geval, want iedere monitor geeft slecht beeld als deze met de converter aangesloten is.Wat vaak het probleem is dat er een tweede monitor word aangesloten die van een mindere kwaliteit is (vergeleken met de primary monitor) die dan ook nog eens op een te hoge resolutie/refreshrate gezet word.
Idem, zal het toch aan de kwaliteit van de filter liggen op de dvi poort.Op woensdag 15 mei 2002 12:12 schreef Lotuz het volgende:
[..]
Dit is (bij mij) niet het geval, want iedere monitor geeft slecht beeld als deze met de converter aangesloten is.
Pagina: 1