hoii mijn zus gaat morgen een i mac halen en ze wil op de kabel voor internet maar kan ik dan gewoon voor haar een pci netwerk kaart halen???
oh heel mooi erg bedanktOp zaterdag 11 mei 2002 12:31 schreef Lomu het volgende:
Zit standaar een UTP aansluiting in dus dat is niet nodig.
Verwijderd
Op zaterdag 11 mei 2002 12:40 schreef gotties het volgende:
Niet om te flamen waarom heb je voor een Imac gekozen?
Lijkt me duidelijkOp zaterdag 11 mei 2002 12:26 schreef Plank het volgende:
... mijn zus ..
PCI sloten passen (bij mijn weten) niet in Mac's.
Er zijn wel uitbreidingskaarten voor Mac's geloof ik, maar die passen voor zover ik weet niet in iMacs.
Maar je hebt toch nog een USB-slot? Er bestaan kleine USB-to-ethernet kaartjes die 10 Mbps doen.
http://www.silicom.co.il/Products/u2es.htm dit is er een, maar dan ga je op zoek moeten gaan naar geschikte MacOS drivers. Tenzij je Linux gebruikt, want die drivers zitten erbij. (MacOs X is toch op POSIX gebaseerd hé? dan zal er misschien wel een driver voor MacOS X te vinden zijn)
Er zijn wel uitbreidingskaarten voor Mac's geloof ik, maar die passen voor zover ik weet niet in iMacs.
Maar je hebt toch nog een USB-slot? Er bestaan kleine USB-to-ethernet kaartjes die 10 Mbps doen.
http://www.silicom.co.il/Products/u2es.htm dit is er een, maar dan ga je op zoek moeten gaan naar geschikte MacOS drivers. Tenzij je Linux gebruikt, want die drivers zitten erbij. (MacOs X is toch op POSIX gebaseerd hé? dan zal er misschien wel een driver voor MacOS X te vinden zijn)
in een gewone mac zitten er pci sloten maar in een iMac niet.
voor de gewone mac's heb je speciale kaarten nodig die met die architectuur overweg kunnen.
voor de gewone mac's heb je speciale kaarten nodig die met die architectuur overweg kunnen.
A busstation is where a bus stops,a trainstation is where train stops
On my desk, I have a workstation,
... No further comment.
Verwijderd
yepOp zaterdag 11 mei 2002 13:17 schreef moser het volgende:
in een gewone mac zitten er pci sloten maar in een iMac niet.
Maar er zit dus standaard al een utp poort op
[...]
En ik ben helemaal voor macs. Imacs minder, maar Apple rulez all the time
Welke gaat ze halen?? De nieuwe is nl echt kewl!! (ik kan ook vragen, is je zus rijk of niet?!Op zaterdag 11 mei 2002 12:26 schreef Plank het volgende:
hoii mijn zus gaat morgen een i mac halen en ze wil op de kabel voor internet maar kan ik dan gewoon voor haar een pci netwerk kaart halen???
Pagina: 1