Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
HAHHAHAH prachtig!!!
Dit werkt dus tegen de beveiligingen van de nieuwe Celine Dion cd enzow??
Dit is echt de meest simpele crack die er bestaat...gewoon je cd afplakken met een plakbandje!!
Wat een
die die beveiliging hebben gemaakt zeg...
Dit is echt de meest simpele crack die er bestaat...gewoon je cd afplakken met een plakbandje!!
Wat een
Zal ze leren, zo past er nooit meer 74 minuten muziek op de CD 
K denk dat je ook gewoon met een mesje kan krassen, het gaat er om dat ie dat buitenste deel neit kan lezen
K denk dat je ook gewoon met een mesje kan krassen, het gaat er om dat ie dat buitenste deel neit kan lezen
Honda VFR800fi '99 | Volvo S60 '04
Verwijderd
nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zit te wachten op een copy van celine dion!!!Op zaterdag 11 mei 2002 12:27 schreef Zoefff het volgende:
HAHHAHAH prachtig!!!
Wat eendie die beveiliging hebben gemaakt zeg...
maar het is wel makkelijk voor andere cd's inderdaad!!!!
Nej ik ook niet, maar dat was het eerste voorbeeld dat me te binnen schoot van die nieuwe beveiliging...Op zondag 12 mei 2002 13:05 schreef glingo het volgende:
[..]
nou moet ik eerlijk zeggen dat ik niet zit te wachten op een copy van celine dion!!!
maar het is wel makkelijk voor andere cd's inderdaad!!!!
Ik heb m btw wel gedownload, maar dat is puur uit verzamelmanie
staat nu ook bij http://www.warp2search.net/
Just call me angel of the morning, angel. Just touch my cheek before you leave me, baby. Just call me angel of the morning, angel.
Als ik zou moeten kiezen, zou ik toch voor de plakband of post-it-actie gaan hoor... vinnut altijd zonde om ORIGINELE cd's lelijk te maken
Dus ik ga er echt niet op krassen! 
Overigens: handige tip!
<edit: als je een niet-watervaste stift gebruikt, kan het natuurlijk ook
>
Overigens: handige tip!
<edit: als je een niet-watervaste stift gebruikt, kan het natuurlijk ook
Geschiedenis herhaalt zich nooit. Maar rijmt altijd wel een keer.
Verwijderd
Volgens mij had de nieuwe marco cd dit ook, deze heb ik gewoon geripped met audio catalyst door de eerste 50 frames over te slaan, tadaa prachtige mp3zz van die cd, dus zonder krassen kan het ook lukken. Volgens mij kan je dit ook met die celine dion cd doen door gewoon eerste zoveel frames te skippen daar staat toch ook de muziek niet op! Ik mis niks van het eerste nummer hij begint gewoon perfect!
gaap, FP is er ook 8er. deze kan dus wel dicht.
Pagina: 1