Verwijderd

Topicstarter
Wie is er al in het bezit van de fujifilm finepix F601, las vandaag een revieuw, ik vind het wel een grappig dingetje. Ik ben eigenlijk van plan om de Canon powershot S30 bij topvision te kopen voor 611 euro inclusief verzendkosten, maar die fuji lijkt me ook een goeie. Wat raden jullie mij aan? P.S ik wil graag weten bij topvision hoe de betaling gaat dit staat er in hun FAQ

Wohin soll ich mein Geld überweisen ?
Topvision Luxemburg SA, Konto Nr. 90024001 Sparkasse Trier BLZ 58550130.
Maar wat is nou het juiste bank nummer die wij kunnen gebruiken via girotel ??

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 12:11 schreef SuuZZjie het volgende:
Wat raden jullie mij aan? P.S ik wil graag weten bij topvision hoe de betaling gaat dit staat er in hun FAQ

Wohin soll ich mein Geld überweisen ?
Topvision Luxemburg SA, Konto Nr. 90024001 Sparkasse Trier BLZ 58550130.
Maar wat is nou het juiste bank nummer die wij kunnen gebruiken via girotel ??
Omtrent betalen:
Overmaken naar 58550130 van Sparksasse Trier ovv reknr 90024001.

Ik ga je geen camera aanraden tussen die 2, aangezien ik zelf voor een andere camera zou kiezen in die prijsklasse (minolta s404)

• waslijn
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:57
Beoordeel zelf de kwaliteit van de foto's:
- F601: http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/fuji_f601z.html
- S30: http://www.steves-digicams.com/2001_reviews/canon_s30.html

qua fotokwaliteit heb ik zelf een lichte voorkeur voor de s30, tevens is het geheugen voor de S30 goedkoper en in grotere formaten te koop.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:34
Op zaterdag 11 mei 2002 13:14 schreef Waslijn het volgende:
Beoordeel zelf de kwaliteit van de foto's:
- F601: http://www.steves-digicams.com/2002_reviews/fuji_f601z.html
- S30: http://www.steves-digicams.com/2001_reviews/canon_s30.html

qua fotokwaliteit heb ik zelf een lichte voorkeur voor de s30, tevens is het geheugen voor de S30 goedkoper en in grotere formaten te koop.
...qua fotokwaliteit heb ik zelf een lichte voorkeur voor de F601Z. SM-geheugen is niet duurder dan CF-geheugen.
(In shop.tweakers.net: SM/CF 64Mb = 36/41 euro, 128Mb = 71/69 euro) Idd kan CF grotere formaten aan, maar persoonlijk zie ik daar het nut niet zo van in. Ik heb liever 2x 128Mb dan 1x 256Mb. Waarom? Mocht er iets fout gaan, dan heb je nog een ander kaartje liggen. En verder gaan er op een 128Mb kaartje sowieso toch behoorlijk wat (jpg)foto's...

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• Mooody
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 18-02 21:14

Mooody

elmoody

Pak de foto's van het speeltuintje er maar ff bij van beide camera's...

Ik vind de foto van de S30 tig keer mooier dan die van Fuji. Veel minder ruis en betere kleurweergave

Vergelijk bijv. maar eens de lucht en de glijbaan op beide foto's. Niemand die nu nog zal beweren dat de Fuji betere foto's maakt! :z

Disclaimer: Alles wat ik hier zeg, moet je met een korrel zout nemen. Met name deze disclaimer.

• Vulcan750
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 13:34
Op maandag 13 mei 2002 15:15 schreef Mooooody het volgende:
Pak de foto's van het speeltuintje er maar ff bij van beide camera's...

Ik vind de foto van de S30 tig keer mooier dan die van Fuji. Veel minder ruis en betere kleurweergave

Vergelijk bijv. maar eens de lucht en de glijbaan op beide foto's. Niemand die nu nog zal beweren dat de Fuji betere foto's maakt! :z
Wat de foto van de speeltuin betreft, heb je zonder meer gelijk. De foto van de S30 vind ik ook mooier. Nu zijn deze foto's niet gelijktijdig gemaakt, dus wil ik er geen absoluut oordeel aan vastknopen. Ik ga andere foto's ook bekijken/vergelijken (maar niet allemaal, heb helaas geen snelle internetverbinding) |:(

Volvo XC40 Recharge MY23 SM 19", Easee Home, Marstek Venus C 2,56kWh, Venus A 2,12kWh, HW P1, MT CT003, ☀️2,7kWp, Ariston Lydos Hybrid WP boiler

• -Stef-
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 08-03 18:52

-Stef-

Slainthe!

Zojuist bij Topvision een Fuiji FinePix F601 besteld. Ik kende deze site niet maar deze is goedkoper dan Mediacheckpoint.de waar ik hem eerst wilde bestellen. Ik betaal altijd met VISA kaart wat ook hier kan. Erg makkelijk dus. Veel goeds over de Fuiji gelezen en ik ben benieuwd. Na veel 35mm-avontuur nu naar mijn eerste digicam ervaringen. Ik ben benieuwd en zal de resultaten tzt wel posten.

Yamaha - Chario - MJ Acoustics - Squeezebox - Trends Audio - Beresford

• AcXeller
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Op vrijdag 17 mei 2002 00:11 schreef -Stef- het volgende:
Zojuist bij Topvision een Fuiji FinePix F601 besteld. Ik kende deze site niet maar deze is goedkoper dan Mediacheckpoint.de waar ik hem eerst wilde bestellen. Ik betaal altijd met VISA kaart wat ook hier kan. Erg makkelijk dus. Veel goeds over de Fuiji gelezen en ik ben benieuwd. Na veel 35mm-avontuur nu naar mijn eerste digicam ervaringen. Ik ben benieuwd en zal de resultaten tzt wel posten.
schopje

En weet je al wat meer ?
Ben ook aan het twijfelen over de F601.

Mijn YouTube kanaal

Pagina: 1