[CM]Hoe Case-Fan 'stealthen'?

Pagina: 1
Acties:

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Hoe kan ik mijn casefan 'stealthen', zo dat er geen moeren en schroeven aan de buitenkant van mijn kast gaan zitten?

Ik wil een casefan(40x40mm :9 ) in een custom case gaan zetten, met een stoffilter en een (liefst mooie, maar die zijn er niet echt in die maat :'( ) finger guard aan de binnenkant van de case, zonder dat je er iets van aan de buitenkant ziet; dit idee: Afbeeldingslocatie: http://mashie.glassbil.net/bit-temp/images/article/63/11.jpg

Iemand ideeen?

• Utopist
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 30-12-2025
dat is wel vet ja, misschien plakken?

erg simpel , misschien werkt het.

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2025
sekondelijm het magische woord... plakt alles goed vast, daar kan het wel mee denkik.

• SEFje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 25-11-2025
Op zaterdag 11 mei 2002 11:33 schreef J-rom het volgende:
sekondelijm het magische woord... plakt alles goed vast, daar kan het wel mee denkik.
Dat is inderdaad wel een goed idee ja.

Denk dat ik dat ga doen.

• Go0s
  • Registratie: Mei 2001
  • Laatst online: 02-10-2010
Ik heb hier een of andere foom dubbelzijdige tape (hoe schrijf je dat nou weer :? ;)) En daar heb ik een windoow mee vast geplakt:

Afbeeldingslocatie: http://80.247.200.33/gijs/meuk/Mod_Jasper.jpg

Daar kun je tegenaan slaan, maar komt niet los! Echt superspul *D

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21:35
Op zaterdag 11 mei 2002 11:33 schreef J-rom het volgende:
Het is secondelijm en als je dat gebruikt krijg je het ook niet meer los :+

The devil is in the details.

• Fuzzems
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 24-08-2024
ik heb voor me window 2 componenten lijm van bison gebruikt. krijg ik helaas niet meer los :(

Verwijderd

Ik snap het niet waarom mensen al die windows en plexiglazen VAST plakken man.. ik heb simpel afplaktape gebruikt om em aan 4 kanten vast te maken.

Als ik iets met mijn kast moet doen, iets nieuws spuiten ofzo, dan blijft mijn plexi tenminste mooi... in tegenstelling als je dubbelzijdig tape of kit gebruikt !!!

• SH007
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 11:42 schreef Go0s het volgende:
Ik heb hier een of andere foom dubbelzijdige tape (hoe schrijf je dat nou weer :? ;)) En daar heb ik een windoow mee vast geplakt:

Afbeeldingslocatie: http://80.247.200.33/gijs/meuk/Mod_Jasper.jpg

Daar kun je tegenaan slaan, maar komt niet los! Echt superspul *D
het voordeel van dat spul is ook, dat je het los kunt snijden :)
(door voorzichtig veel kracht zetten is het meestal ook nog wel los te krijgen).

• J-rom
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 20-12-2025
mmmm, als je sekondelijm gebruikt krijg je het wel los hoor :) gewoon een beitel ( bijtel :? ) ertussen, en een fullllinke ram geven .. bij mij werkt dat :+

Verwijderd

heeft iemand ook een naam voor dat dubbelzijdig spul?

• Resistor
  • Registratie: April 2001
  • Niet online

Resistor

Niet meggeren!

Op zaterdag 11 mei 2002 11:55 schreef johndope het volgende:
Van die Tesa (r) Powerstrips (?)

What will end humanity? Artificial intelligence or natural stupidity?

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 11:48 schreef fuzzems84 het volgende:
ik heb voor me window 2 componenten lijm van bison gebruikt. krijg ik helaas niet meer los :(
Kan wel :) heb ik ook gehad gewoon in 1 keer goed rukken en dan met nagellak remover de lijm weg hale..

• Bart-01
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 01-12-2025
Silliconen kit gaat ook prima en voorkomt resonanties.

Do as I say, don't do as I do.

• flexje
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 13-02 06:47

flexje

got-father

Afbeeldingslocatie: http://mashie.glassbil.net/bit-temp/images/article/63/11.jpg

Volgens mij heeft deze gast gewoon de fans + grills normaal gemonteerd en daarna een andere plaat derop gezet zodat je die moeren enzow niet ziet

"Try not to become a man of success but rather to become a man of value..."

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 11:55 schreef johndope het volgende:
Ja, dubbelzijdige tape. elke hobby-bob zaak weet waar je het over hebt.

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Je hebt twee soorten dubbelzijdig tape> voor tapijt met foam rug en voor tapijt met jute rug.
Die voor foam rug is erg sterk en die voor jute erg dun, en iets minder sterk.
Met dubbelzijdig tape kan je altijd weer demonteren: met een ouderwets scheermesje snijden, en dan restanten los peuteren. Lijm laat altijd resten achter.
Ik gebruik altijd tape, makkelijk, schoon, gewoon even klemmen (met lijmtang of zo) en het zit muurvast, en blijft in nood altijd demontabel zonder erg veel moeite! :)

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Verwijderd

Ik gebruik voor alles zo'n beetje zo'n lijmpistool.
Lekkere goedkope patronen en alles is heel makkelijk af te dichten en te gebruiken.

Bovendien kun je het zo weer los peuteren of eventueel door verwarmen weer vloeibaar laten worden.

• Jack
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 24-01 14:50

Jack

MHz Matters

Op zaterdag 11 mei 2002 13:25 schreef LoW.R1D3R het volgende:
[afbeelding]

Volgens mij heeft deze gast gewoon de fans + grills normaal gemonteerd en daarna een andere plaat derop gezet zodat je die moeren enzow niet ziet
LoW.R1D3R heeft het helemaal goed! Tjek de site waar het vandaan komt! Pic says BT => http://www.bit-tech.net Ga en u zult vinden... :7

[Specs]

Verwijderd

Gewoon bij 1 of andere bouwmarkt goed sterk dubbelzijdig tape halen en plakken die hap. (tape voor de bevestiging van tapijt is vaak erg sterk)

PS. Ik zie dat je het over een 4x4cm fan hebt.
Als dat klopt ben je compleet nutteloos bezig, want een 4x4cm casefan gaat echt GEEN verschil maken in je airflow.
Dus tenzij je het puur voor de looks doet is 4x4cm nutteloos.
Pagina: 1