Gisteravond zijn mijn pa en ma naar kennissen geweest waren heel blij met hu nokia 3310
Maar ze hadden nog iets voor mij een swing 200 die niks meer deed op accu reageerdt ie niet op de adapter reageerdt ie niet. Dus wat kan het zijn. Anders wordt het binnenkort waarschijnlijk Swing modding time
weet nog niet wat ik ermee ga doen ga er denk ik een nokia 6510 van maken
Met een dikte van 35mm
.
P3 667 Mhz, 384MB ram, 20GB maxtor+60GB IBM (60GXP), Matrox G400 dh, asus mobo, Philips 109b10 + Philips 17B
Ik heb lekker een werkende Swing 200
Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.
Verwijderd
Heb je wel een vergunning voor dat ding ?
Je kan er wel iemand mee doodmeppen.
Nee, ik denk dat je de batterijen ff moet nakijken, je mag er meen ik ook niet oplaadbare in doen.
Maar zet em dan niet, ik herhaal NIET !!! op de lader.
Ik hoop dat ik duidelijk was.
Je kan er wel iemand mee doodmeppen.
Nee, ik denk dat je de batterijen ff moet nakijken, je mag er meen ik ook niet oplaadbare in doen.
Maar zet em dan niet, ik herhaal NIET !!! op de lader.
Ik hoop dat ik duidelijk was.
hihi eigenlijk wel vet kan grote vuurzee opleveren
ik heb achter een chemische sloot lopen of ik rijd er met vrachtwagen over heen
of bus van ons pa! haha vet cool!
ik heb achter een chemische sloot lopen of ik rijd er met vrachtwagen over heen
Gefeliciteerd ik heb ook nog een oude Swing 200 gekregen van De Stem (bezorgerskadootje).Op zaterdag 11 mei 2002 15:29 schreef dreeke het volgende:
Ik heb lekker een werkende Swing 200
Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL
Verwijderd
Een kapotte swing 200 dacht dat die koelkasten wel onverwoestbaar waren zo lomp als die dingen zijn
nou, mijn originele swing leeft nog steeds hoor (is nu huis-telefoon)
Verwijderd
Mischien is het je adapter. Als je accu leeg is, en je adapter doet et niet, dan wordt het moeilijk he??
En als je er geen oplaadbare batterijen in mag doen, waarom zou je er dan een adapter bij krijgen??
En als je er geen oplaadbare batterijen in mag doen, waarom zou je er dan een adapter bij krijgen??
Pagina: 1