maxtor word herkend als generic hd

Pagina: 1
Acties:

• xychix
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 03-12-2025

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
maxtor word herkend als generic hd
de amset (om het stil te maken) werken dan ook niet.

op de site kan ik geen drivers vinden om te installeren zodat mijn hd wel echt herkend word. ook in windows zitten geen drivers.

word een hd altijd als generich herkend of moet ik WEL drivers installeren ? en waar vind ik die dan >

ik heb een maxtor d540x

Every failure offers you a new opportunity! | Lokatie database|GoT - Notepad

Verwijderd

meot je een proberen om DMA aan te zetten, dan ziet ie em wel goed waaarschijnlijk

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 11:27 schreef MeTaLBART666 het volgende:
meot je een proberen om DMA aan te zetten, dan ziet ie em wel goed waaarschijnlijk
DMA staat al aan. het blijft een standaard schijf (win 98 SE, voor als dat nog uitmaakt :) )

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hm. In Windows 95/98/ME werden mijn Maxtors ook herkend als GENERIC HD TYPE 47 ofzoiets... maar ze waren gewoon lekker snel met DMA aan. In 2000/XP staan de echte namen (Maxtor 32049H3 is er 1 van)... schijnt normaal te zijn hoor, onder Windows is t installeren van extra drivers niet nodig, evt. wel chipset drivers (VIA bijvoorbeeld als je zo'n mobo hebt).

Je hebt dat AMSET programma toch niet onder een DOS-box in Windows gedraaid... toch? Dan kan t kloppen dat t niet werkt; moet onder puur DOS. Werkt dan uitstekend op alle Maxtors hier.

• xychix

xychix

FreeBSD Rules !

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 14:30 schreef Sfynx het volgende:
Hm. In Windows 95/98/ME werden mijn Maxtors ook herkend als GENERIC HD TYPE 47 ofzoiets... maar ze waren gewoon lekker snel met DMA aan. In 2000/XP staan de echte namen (Maxtor 32049H3 is er 1 van)... schijnt normaal te zijn hoor, onder Windows is t installeren van extra drivers niet nodig, evt. wel chipset drivers (VIA bijvoorbeeld als je zo'n mobo hebt).

Je hebt dat AMSET programma toch niet onder een DOS-box in Windows gedraaid... toch? Dan kan t kloppen dat t niet werkt; moet onder puur DOS. Werkt dan uitstekend op alle Maxtors hier.
moest idd onder puut dos...

btw werkt dat tooltje ook voor hele oude bigfoot schijven ?? die zijn van quantum en da's overgenomen door Maxtor toch ?

• Sfynx
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online
Hm.. niet dat ik weet... ik weet wel dat dat geluidsonderdrukkingsprotocol (leuk scrabblewoord ;)) ook door andere merken wordt gebruikt en dat dat AMSET daar ook op schijnt te werken... weet niet of gewoon uitproberen kwaad kan voor de schijf... lijkt me niet eigenlijk
Pagina: 1