Toon posts:

chaintech 5IFM dood??

Pagina: 1
Acties:
  • 149 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, heb hier een oud MB chaintech 5 IFM er zit een P150 mhz op, 16Mb geheugen.
Als ik deze opstart gebeurt er niets meer alleen de lampjes van het toesenbord gaan branden, numlock capslock en scroll lock.
Wat kan de oorzaak zijn?

Verwijderd

Lichten ze 1x op of blijven ze branden?

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 11:12 schreef scollon het volgende:
Lichten ze 1x op of blijven ze branden?
Ze blijven branden

Verwijderd

Mmm lijkt me niet echt lekker, maakt er niks kortsluiting ofzow. Bij mij weten horen die ledjes 1x ff op te lichten bij de post. Hij deed het hiervoor wel altijd?? Is er iets veranderd in de kast??

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 19:12

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
krijg je geen beeld alleen?
dan zou ik een andere video erin doen

Tweakers Discord

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 15:23 schreef scollon het volgende:
Mmm lijkt me niet echt lekker, maakt er niks kortsluiting ofzow. Bij mij weten horen die ledjes 1x ff op te lichten bij de post. Hij deed het hiervoor wel altijd?? Is er iets veranderd in de kast??
Volgens de eigenaresse was de pc vastgelopen en daarna had ze hem uitgezet.
Hierna dit probleem.

Verwijderd

Heb je hem al eens "kaal geboot" een geef eens wat meer specs (Videokaart, chipset, soort ram e.d.)
misschien dat er anderen zijn met meer verstand van computers dan ik die je dan verder kunnen helpen

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 10:49 schreef chuck het volgende:
Hallo, heb hier een oud MB chaintech 5 IFM er zit een P150 mhz op, 16Mb geheugen.
Als ik deze opstart gebeurt er niets meer alleen de lampjes van het toesenbord gaan branden, numlock capslock en scroll lock.
Wat kan de oorzaak zijn?
Defect keyboard ? Al eens een ander aangehangen ? Ook keyboards en muizen durven de geest te geven...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 20:07 schreef scollon het volgende:
Heb je hem al eens "kaal geboot" een geef eens wat meer specs (Videokaart, chipset, soort ram e.d.)
misschien dat er anderen zijn met meer verstand van computers dan ik die je dan verder kunnen helpen
Samsung HD 2.1 GB 16mb sim ati videokaart intelchipset op MB.
Ander toetsenbord al geprobeerd, ook resetten met reset knop wil niet.
Zo dood als een pier alleen de lampjes van toetsenbord powerknop en resetknop branden.
Ook krijg ik het bios er niet voor!
Pagina: 1