• NoReseth
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09-03 15:21
Ik heb zitten kijken op www.gsmshop.nl en daar kan je een abonnement nemen en daar krijg je dan subsidie op. bijv een abonnement van 20 euro per maand, en 1e 2 maanden gratis.
dan kost dat abonnement dus 200 euro, en dan krijg je er een subsidie van 250 euro bij. met andere woorden : je krijgt 50 euro toe :+

je kan dan ook nog een telefoon erbij nemen, maar die heb ik zelf al dus dat doe ik niet.

maar ik vraag me af wat nou het addertje onder het gras is of dat het gewoon allemaal echt waar is :?

en heeft iemand ervaring met het netwerk "o2" :?

alvast bedankt allemaal voor de hulp !

Verwijderd

je moet ook nog aansluitkosten betalen ;)

• Ibbelz
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08-06-2022
Hier is al een topic over geweest kan hem alleen ff niet vinden en 02 is geloof ik gewoon telford :) ..

Even he, to whom most things that most people would think were pretty smart were pretty dumb, thought it was pretty smart.

• kamerplant
  • Registratie: Juli 2001
  • Niet online
Op zaterdag 11 mei 2002 10:31 schreef pvanwelt het volgende:
Is idd Telfort.
Ik was laatst ergens in een eethuis in een bos in Ermelo. Buiten had ik nog wel net berijk, maar binnen NIET meer...
Voor de rest heb ik er nog nooit problemen mee gehad.

Enne, misschien moet je eens de voorwaarden gaan lezen van GSMshop, want dat je geld terug krijgt lijkt me idd niet logisch. :D

🌞🍃

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:09
Zoals ik het zie:

Kosten abonnement: 10 maanden maal €20 is €200,-
Kosten aansluiting: eenmalig €50
Verzendkosten: €7
Totaal: €257

Credit subsidie: €257
Te betalen €0

NB: Datum waarop jij abonnement moet betalen en datum waarop je subsidie terug krijgt liggen niet gelijk aan elkaar, moet je banksaldo technisch gezien wel even rekening mee houden ;)

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

• NoReseth
jah idd, de aansluitkosten had ik net ook gezien,
maar ik vraag me dan wel af wanneer je die €257,-
subsidie krijgt :?

k hoop dan toch niet dat het pas na een jaar is |:(

• lost95
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 11:09
Op zaterdag 11 mei 2002 11:35 schreef pvanwelt het volgende:
jah idd, de aansluitkosten had ik net ook gezien,
maar ik vraag me dan wel af wanneer je die €257,-
subsidie krijgt :?

k hoop dan toch niet dat het pas na een jaar is |:(
Volgens de site na 8 weken, maar of dat werkelijk zo is....

Vooral sinaasappels zijn bang voor persvrijheid.

Verwijderd

Ja, dan krijg je het inderdaad. Heb ik ook gedaan toen ik mijn eerste abo nam, daar zijn ze vrij netjes mee. Ik had het ook via gsmshop.nl (volgens mij)

• NoReseth
via de site "gsm.nl" wordt het ook netjes gestort, dus ik denk dat het hier ook wel zo zal zijn :+

dus ik denk dat ik maandag maar ff ga bellen met hun, en dan zo'n abonnement ga bestellen.

ben benieuwd of ik hier beetje goed berijk heb met o2

Verwijderd

Dus je kan dan gewoon gratis telefoontje nemen???? Nu snap ik waarom sommige mensen 20 telefoons hebben ;)...

• Sjoan
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 04-03 13:12
Op zaterdag 11 mei 2002 11:06 schreef DataBeest het volgende:

[..]

Is idd Telfort.
Ik was laatst ergens in een eethuis in een bos in Ermelo. Buiten had ik nog wel net berijk, maar binnen NIET meer...
Voor de rest heb ik er nog nooit problemen mee gehad.

Enne, misschien moet je eens de voorwaarden gaan lezen van GSMshop, want dat je geld terug krijgt lijkt me idd niet logisch. :D
In een restaurant hebben ze vaak stoorzenders zodat je gsm het niet doet daar...

• Martijn02
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 11:35

Martijn02

/* No Comment */

Op zaterdag 11 mei 2002 12:36 schreef Webmasterok het volgende:
Dus je kan dan gewoon gratis telefoontje nemen???? Nu snap ik waarom sommige mensen 20 telefoons hebben ;)...
Nee dat werkt dus alleen zo als je alleen een abbonement afsluit, deze 'subsidie' krijg je om de kosten van de aanschaf van de telefoon te reduceren. Dus je betaald dan niks voor het abbonement, maar dan heb je er geen telefoon bij.

Leuke oplossing voor als je al een goeie tel hebt eb je abbonement is verlopen. Als je ook een nieuwe telefoon wil kan je vaak beter naar een echte winkel een aanbieding scoren

• Kev0867
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 12-12-2020
gsmshop.nl zijn iig geen oplichters, in rotterdam ben ik naar hun winkel geweest en het is een nette zaak met vriendelijke medewerkers, alleen dit anbieding is van Telfort zelf, dus al je die moeten inlichten..
Naast gsmshop heb je een andere telefoonwinkel die ook door chinezen worden gerund alleen ik weet daarvan de naam niet meer maar die waren zelfs goedkoper dan gsmshop..

• dirkpostma
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 15-02 08:23
Op zaterdag 11 mei 2002 14:48 schreef Kev0867 het volgende:Naast gsmshop heb je een andere telefoonwinkel die ook door chinezen worden gerund alleen ik weet daarvan de naam niet meer maar die waren zelfs goedkoper dan gsmshop..
Als je wilt weten welke O2 abonnementen waar het goedkoopst zijn (alles meegerekend), kijk dan gewoon even op http://www.telecomvergelijker.nl/combi.php?action=search&operator_id=5

(Wanneer komt dit in de FAQ ;))

• TweakBoy
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 08-03 22:32

TweakBoy

---

Op zaterdag 11 mei 2002 14:48 schreef Kev0867 het volgende:
gsmshop.nl zijn iig geen oplichters, in rotterdam ben ik naar hun winkel geweest en het is een nette zaak met vriendelijke medewerkers, alleen dit anbieding is van Telfort zelf, dus al je die moeten inlichten..
Naast gsmshop heb je een andere telefoonwinkel die ook door chinezen worden gerund alleen ik weet daarvan de naam niet meer maar die waren zelfs goedkoper dan gsmshop..
mmm.. interressant.. hier in denhaag is er ook 1, maar die heet gsm-shop.nl ... ff navragen of ze dat ook doen.... (ze zijn nl. speciaalzaak voor BEN)

---

Verwijderd

ff Over O2, ik heb voor genie gewerkt...wat nu ook O2 is.
En ik weet nog dat we ergens in het gooi zaten innuhhh Blaricum en toen had niemand bereik met telfort nu dus O2 ..maar verder heb ik niks over het netwerk van O2 te klagen, heb het nu al meer dan een jaar en bevalt me prima de prijs trouwens ook :P

• Bertus-nl
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:35
ik woon in het gooi maar ik had best goed bereik met telford totdat men telefoon werd gejat

http://www.designyourgoogle.com

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 10:31 schreef pvanwelt het volgende:
Ik heb zitten kijken op www.gsmshop.nl en daar kan je een abonnement nemen en daar krijg je dan subsidie op. bijv een abonnement van 20 euro per maand, en 1e 2 maanden gratis.
dan kost dat abonnement dus 200 euro, en dan krijg je er een subsidie van 250 euro bij. met andere woorden : je krijgt 50 euro toe :+

je kan dan ook nog een telefoon erbij nemen, maar die heb ik zelf al dus dat doe ik niet.

maar ik vraag me af wat nou het addertje onder het gras is of dat het gewoon allemaal echt waar is :?

alvast bedankt allemaal voor de hulp !
Kijk is op www.gsmweb.nl

Heb daar een S45 vandaan inclusief SpeedSound CarKIT! + 3 maanden 15MB GPRS dan nog 9 maanden 1MB, 2 maanden geen abonnementskosten geen aansluitkosten.
En dit al bij TELFORT vanaf een 120min. abonnement

Verwijderd

Op maandag 13 mei 2002 13:26 schreef skunkah het volgende:
ff Over O2, ik heb voor genie gewerkt...wat nu ook O2 is.
En ik weet nog dat we ergens in het gooi zaten innuhhh Blaricum en toen had niemand bereik met telfort nu dus O2 ..maar verder heb ik niks over het netwerk van O2 te klagen, heb het nu al meer dan een jaar en bevalt me prima de prijs trouwens ook :P
Mooi.... ik heb dus veel probs met de WAP server van O2... als ik mijn mail check krijg ik heel vaak de vraag... heeft u al op een PC gerigistreerd... ja USERNAME/PASSWD invullen... druk op OK... en weer dezelfde vraag...

Ook lukt het niet om mail te sturen...

SMS via GPRS zou er moeten zijn bij O2 op WAP... kan het nergens vinden :?

• Driek
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:50
zondag besteld
vandaag sim binnen
wel onverzekerd opgestuurd zonder handtekening zetten

nu op het geld wachten

Tijd van werken, tijd van rusten

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-03 16:57
Internetaanbiedingen zijn zwaar relaxed, ik heb al 2 keer een jaar abo. genomen (zonder telefoontje) en elke keer heb ik toch een leuk bedragje gestort gekregen (rond de 400, 500 gulden). Het is aan de ene kant wel lekker dat je het hele bedrag in 1 keer krijgt, maar ik had toch liever in termijnen gehad..

Mijn abo. loopt over een maandje weer af, heb nu maar eens een keertje een abo. genomen met toestel (Siemens S45) bij www.typhone.nl. Vond dat wel een mooie deal !!! 4 maanden gratis (aansluitkosten en verzendkosten a 58,50 pleuro heffen eigenlijk 2 maanden op), en gratis 1Mb GPRS abo. voor een jaar (12x5 pleuro) waarvan de eerste 3 maanden 15Mb zijn.

Kan niet wachten... :)

Bladiebla!

• TuLPMaN
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 09-03 16:57
Gisteren alles binnengekregen, ze waren echt snel :) Ben helemaal tevree...

Bladiebla!

Pagina: 1