Ik zou eens graag willen weten wat het beste besturingssysteem is voor het overklokken.
Ik had namelijk gelezen dat win95 bagger was wat betreft het tweaken.
Ik had namelijk gelezen dat win95 bagger was wat betreft het tweaken.
XP is idd klote voor overclocken, hij boot vaak gewoon niet, terwijl 2k nergens last van heeft.Op zaterdag 11 mei 2002 10:13 schreef Vlabakje90 het volgende:
Ik heb hier ook wel eens een topic over gemaakt.
Het maakt weldegelijk uit in welk OS je boot, want bijv. XP start bijna nooit meer op na een vette oc.
win98 daarintegen is weer heel redelijk.
Ook 2k boot lekker na een vette OC.
Dit zijn mijn praktijk ervaringen ik hoop dat je er wat aan hebt
Humanist | Kernpower! | Determinist | Verken uw geest | Politiek dakloos
Dan ben jij een uitzondering.Op zaterdag 11 mei 2002 10:19 schreef Breepee het volgende:
Mijn ervering is dat Windows ME altijd rocksteady blijft. Windows 2000 en XP kunnen niet veel hebben.
Verwijderd
maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..
Verwijderd
Lol gek dan ik kan mijn TB1.2 op 1.6 draaien zonder problemen met XP.Misschien is dit geen "vet" o/c maar werkt wel.Op zaterdag 11 mei 2002 10:13 schreef Vlabakje90 het volgende:
Ik heb hier ook wel eens een topic over gemaakt.
Het maakt weldegelijk uit in welk OS je boot, want bijv. XP start bijna nooit meer op na een vette oc.
win98 daarintegen is weer heel redelijk.
Ook 2k boot lekker na een vette OC.
Dit zijn mijn praktijk ervaringen ik hoop dat je er wat aan hebt
Als ik mijn duron 700 op 133mhz fsb (nou reken maar uit) laat lopen dan stopt XP er toch echt al mee. En aan de temps heeft het niet gelegen, die waren namelijk 6Co case en 9Co proc.Op zaterdag 11 mei 2002 10:42 schreef Ev!L-c het volgende:
[..]
Lol gek dan ik kan mijn TB1.2 op 1.6 draaien zonder problemen met XP.Misschien is dit geen "vet" o/c maar werkt wel.
Ik draai het nu op 1.4 i'v.m lawaai van koelers
ding zit in mijn woonkamer en die 6 fans zooooooom
Verwijderd
En 3dmark is een leuk programmaOp zaterdag 11 mei 2002 10:55 schreef Lomu het volgende:
Met men k6 350 kwam ik met windows 98 tot 400 Mhz, met Mandrake 8.2 kom ik tot de 500
omdat je meestal gaat OC'en voor een betere performance met gamen fotosoep etc. en dat draait niet altijd lekker met linuxOp zaterdag 11 mei 2002 10:57 schreef -Utopist- het volgende:
en waarom is LINUX geen optie dan? daar heeft schijnbaar het niemand over.
Nou vertel,ik ben echt een leek wat betreft Linux,maar ik weet wel dat dit besturingssysteem wel heel goed omgaat met dual processors.Op zaterdag 11 mei 2002 10:57 schreef -Utopist- het volgende:
en waarom is LINUX geen optie dan? daar heeft schijnbaar het niemand over.