[Cs 1.4] Kom niet meer uit het menu

Pagina: 1
Acties:

• doak
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Ik zit met een probleem. Als ik cs 1.4 ga spelen laat het automatisch in het menu "play online" de favoriete servers zien. Dit is nog goed.Ik kan ook joine.Maar als ik klaar ben met spelen kom je weer in dat menu van die servers terecht.Als ik hier op quit klik loopt cs vast. Wat is er aan de hand. Re install heeft geen nut al 3 keer gedaan.Format had ook geen effect. Elke keer is wel me favsrv.dat file beschadigd.

1 Error die ik kreeg na 3 min:
Exiting the multiplayer will terminate your current multiplayer game.

wie weet een oplossing voor dit prublum?

Verwijderd

Hmm, misschien niet echt een oplossing, maar een workaround:

typ in het console als je klaat bent met spelen: 'quit'.

Dan wordt CS afgesloten, maar misschien zonder dat ie crasht.

[edit]
Die waarschuwing die je krijgt komt doordat je nog online staat bij die server als je wilt aflsuiten.

Bij het afsluiten wordt dat gecontroleerd, dat duurt meestal maar een paar tiende vane een seconde, maar bij jouw blijkbaar een paar minuten.

Wat je ook kan proberen is als je weer bij die serverlijst bent, eerst op disconnect klikken (linksbovenaan) en dan op quit.

• doak
  • Niet online
Dat quit ken ik idd al (kan ook exit typen).Krijg dan nog steeds hetzelfde probleem.Dat disconnect werkt al helemaal niet.Blijft gewoon hangen en dat als cs helemaal schoon geinstalt is zonder retail versie ofzo.Cs 1.3 deed het wel goed. Blijf hopen tot dat een tweaker me kan helpen

Verwijderd

Hmm, das jammer ja. Dit waren wel de meest makkelijke oplossingen. :)

De boosdoener is dan waarschijnlijk de combinatie van je OS en videodrivers.

Ik zie dat je zowel win98 en xp draait. Heb je dit probleem op beide of alleen xp?

• doak
  • Niet online
Ben een echte win98 fanaat dus bleef hier testen. Heb nu detonator drivers en die werkte altijd prima.Ga zo wel effe winxp in :( Zal ook me onder tekst update *D Heb sinds gisteren me mobo weer.

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

Ik heb er ook last van met win98. misschien een bug in 1.4? is best irritant :(

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• doak
  • Niet online
gelukkig ben ik niet de enigste. Welk os draai jij?welke drivers geinstalt, misschien kunnne we er zo uit komen.Moet een oplossing zijn ;)

• Reefer
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-02 01:41

Reefer

madness

ik heb detonator 28.32 geinstalleerd op windows 98 4.10.1998,

en de lijst van servers is ook elke keer corrupt ook al doe ik een full update van die hele lijst.

A Breakbeat A Day Keeps Religion Away.

• doak
  • Niet online
ik heb dezelfde versie detonator???Denk dat het toch deze is die het stuk maakt.Wel raar aan de ene kant want het is maar beeld.En MIJN FAVSVR is ook steeds corrupt.Iemand oplossing want dit speelt niet!!! En in winxp heb ik hetzelfde probleem!Maar die komt na 1.5 min toch nog naar het schermpje dus vooruit gang

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

Onder XP heb ik hetzelfde probleem. Maar als ik gewoon plm. 20 seconden wacht komt 'ie vanzelf in het juiste menu terecht.

Favsrvr.dat was ook steeds corrupt, totdat ik een update had gedaan, favorites had aangegeven en filters actief gezet. Daarna CS afgesloten (zonder gespeeld te hebben) en daarna weer opgestart. Corruptie bleek verholpen.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

• doak
  • Niet online
ben niet van plan steeds zo lang te gaan wachten voordat ik een spel uit mag. Als het wel gewoon bij cs 1.3 werkt waarom niet bij 1.4

• 8088
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

8088

NaN

I need tech support, will you help me?

Please do not e-mail the makers of the mod with tech support questions. Make sure to visit the CS forums @ http://ubb.counter-strike.net/ and ask your tech support questions on the help forums. If you still need help, contact Sierra Tech support.
Het probleem wordt o.a. hier besproken.

Do you seek to engage in or have you ever engaged in terrorist activities, espionage, sabotage, or genocide?

Verwijderd

dit is een bekende bug, er wordt te vaak naar een favorites bestand geschreven oid...niks aan te doen dus..

• doak
  • Niet online
heb het effe door gelezen.idd kan weinig aan gedaan worden.Zit maar 1 ding op.Cs 1.5 wachten :Ž(

thx for replyŽs

• doak
  • Niet online
heb je nu een beetje standaard problemen met cs ga dan eens naar:http://sierra.custhelp.com/cgi-bin/sierra.cfg/php/enduser/std_alp.php?p_sid=VjnhpcUf&p_lva=&p_sp=&p_li= hier staan wel oplossingen enzo
Pagina: 1