Windows Vista? *NEVER* Het waarom - Opera forever!!!
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Het belangrijke is vooral het wakker laten worden, maar toch bedanktOp zaterdag 11 mei 2002 01:12 schreef blackd het volgende:
Om 'm te laten slapen:
http://home.sol.no/~hansolav/park.com
Werkt alleen niet onder XP volgens mij
I've seen chickens that were more menacing. Chickens in a coma. On ice. In my fridge
HD's zijn gemaakt om te draaien.
Videoprojectie engineer, hardware & software development, ICT en veel meer. De meest nutteloze technische projecten zijn het leukst.
Op zich gaat dat wel, maar als ik niet thuis ben en de HD slaapt de hele dag (draait toch, want de downloads komen binnen
als je gewoon monitor enzow uitdoet. is het wel te doen, ik heb hier 3pc's dag en nacht aanstaan
Ok, dan laat ik hem altijd aanstaan. Dank voor uw hulpOp zondag 12 mei 2002 00:15 schreef ThaNetRunner het volgende:
qua stroom stelt het niet echt veel voor...
als je gewoon monitor enzow uitdoet. is het wel te doen, ik heb hier 3pc's dag en nacht aanstaan
Verwijderd
Volgens mij wordt dat nu voor je gedaan.Op zondag 12 mei 2002 00:53 schreef kozel het volgende:
[History]Ik herinner me ineens die diskpark utils van vroeger. Je moest eerst je disk parken en dan pas je pc uitzetten... :-) [/History]
You can't have everything. Where would you put it?
ArghhhhOp zondag 12 mei 2002 01:49 schreef HlpDsK het volgende:
Moderne schijven parkeren al jaren zelf als de stroom af valt. Wel zo handig