Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
-bestanden uitwisselen zonder dat je bergen diskettes nodig hebt
-printen vanaf alle computers, je hoeft dus niet op je print computer alle software te installeren, waarmee ooit geprint zou kunnen worden, voor als er iemand met zijn diskette langs komt
-op elke computer in huis kan je internetten
-printen vanaf alle computers, je hoeft dus niet op je print computer alle software te installeren, waarmee ooit geprint zou kunnen worden, voor als er iemand met zijn diskette langs komt
-op elke computer in huis kan je internetten
Via Personal Proxy blokjes uitdelen aan en ontvangen van de koeien.
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 23:14 schreef Trema het volgende:
Via Personal Proxy blokjes uitdelen aan en ontvangen van de koeien.[/quote]Je bedoelt gewoon dat je meerder koeien (DCP) kan draaien, toch?
Via Personal Proxy blokjes uitdelen aan en ontvangen van de koeien.[/quote]Je bedoelt gewoon dat je meerder koeien (DCP) kan draaien, toch?
Russian Blue Neji
Kate Bush
Nee dat je op 1 computer een DPC proxy (laat ik het zo maar noemen) kan instellen en dat die dan ervoor zorgt dat alle compu's in het LAN blokjes krijgen. Dus dat je op elke computer blokjes krijgt zonder te hoeven fucken met buff-in.rc5 enzow. Maja dat kan natuurlijk ook als je deelt met Sygate (iets minder controle over de blokjes natuurlijk maja)
<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Op 28 september 2000 23:19 schreef Exterazzo het volgende:
Nee dat je op 1 computer een DPC proxy (laat ik het zo maar noemen) kan instellen en dat die dan ervoor zorgt dat alle compu's in het LAN blokjes krijgen. Dus dat je op elke computer blokjes krijgt zonder te hoeven fucken met buff-in.rc5 enzow. Maja dat kan natuurlijk ook als je deelt met Sygate (iets minder controle over de blokjes natuurlijk maja)[/quote]Buff-in:?, je ene koeitje gaat dus gewoon meer werk verrichten? (of zit ik er weer naast:()
Nee dat je op 1 computer een DPC proxy (laat ik het zo maar noemen) kan instellen en dat die dan ervoor zorgt dat alle compu's in het LAN blokjes krijgen. Dus dat je op elke computer blokjes krijgt zonder te hoeven fucken met buff-in.rc5 enzow. Maja dat kan natuurlijk ook als je deelt met Sygate (iets minder controle over de blokjes natuurlijk maja)[/quote]Buff-in:?, je ene koeitje gaat dus gewoon meer werk verrichten? (of zit ik er weer naast:()
Russian Blue Neji
Kate Bush
Kun je thuis praktijk oefeningen doen als je voor MicroSoft, Novell, Unix oid aan het studeren bent! Ik denk dat ze het op mijn werk niet zo waarderen als ik het gehele LAN platleg, omdat ik lekker aan het stoeien ben en de verkeerde acties uitvoer! 
De enige gebruiker, die thuis uit zijn dak gaat als het fout gaat, dat ben ik! Niet dat ik ooit iets fout doe...
De enige gebruiker, die thuis uit zijn dak gaat als het fout gaat, dat ben ik! Niet dat ik ooit iets fout doe...
Please state the nature of your technical emergency
Heal the internet ...
1707 :'(
Je hangt aan 1 pc een printer of een printserver, deelt die via het netwerk en dan hoef je meer al die kilometer paralle kabel en switches te gebruiken.
de aanschaf van 2 netwerkkaartjes (en utp kabel offcourse
) is de beste aanschaf die ik ooit heb gedaan (voor me PC dan
)
Naast de genoemde voordelen gebruik ik het netwerk ook om files te backuppen als ik een PC ga formatteren en herpartitioneren enzo.. je pompt de boel even over naar de andere PC en je kunt met een gerust hart alles formatteren
Naast de genoemde voordelen gebruik ik het netwerk ook om files te backuppen als ik een PC ga formatteren en herpartitioneren enzo.. je pompt de boel even over naar de andere PC en je kunt met een gerust hart alles formatteren
Pagina: 1