Toon posts:

[FLASH] Menu uitzetten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een CD-rom presentatie, deze draait niet fullscreen, en ik wil dus dat het menu welke verschijnt door op de rechtermuisknop te klikken uitgeschakeld is , en het menu welke bovein elke projector file bevind, File View Control etc. hetzelfde ...

• Dark Blue
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 23-08 22:18

Dark Blue

Compositionista!

Alpenmeisje

Die ene is zo uit te zetten...
code:
1
  <param name="menu" value=false>

Dat is het 'rightclick' menu.

Hoe je het menuutje bovenin uitzet, weet ik niet.

heidiulrich.nl | adventura.nl : rugzakavonturen | pathwise.nl : prepping geeks to get jobs

• waxle
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17-08 15:52

waxle

Schavuit & Schobbejak

Wat Blue bedoelt is te vinden in je publish-settings; daar kun je en optie 'show menu' aan of af vinken.
(maar goed, je kan het ook in de <EMBED>-tag plempen :))

Als je de projector niet fullscreen wil, en ook geen menu wil, kun je 2 dingen doen: je code je eigen projector (lijkt me niet echt een optie ;)) of je maakt een html met een chromeless pop-up. Helaas werk dat alleen in IE op een Windows-machien.
Daarnaast zou je ook nog kunnen kijken wat Director voor mogelijkheden heeft als het gaat om het bouwen van een projector.

ouwe meuk
Nichts ist toller als ein Zündapp Roller!

• OzBoz
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17-08 13:58

OzBoz

.:.H.:.I.:.P.:.

Als toevoeging op Waxle, er zijn ook legio programma's te vinden via bv FlashKit.com die in staat zijn een projector te maken met eigen instelling over de manier waarop deze wordt weergegeven.

My Fizion | My 3D prints | LinkedIn