Toon posts:

LG 795FT plus

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Vandaag dus ná veel wikken en wegen
deze monitor gekocht bij computerland(Amsterdam).
Beeld is m.i. erg mooi.
Hebben ze verdomme alleen de monitorvoet vergeten
terrug in de doos te stoppen nadat ik hem in de zaak heb zien spelen. Morgen maar weer terrug gaan om deze alsnog op te halen, zucht.
Verder niets dan lovende woorden over deze monitor.
En nu maar hopen dat ik teleplan niet hoef te bellen.

Zijn er nog meer tevreden gebruikers van dit merk en type monitor?????

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:32

Jox444

Honestly....

niet dat type wel LG , de 915 FT Plus :P

en zeer tevreden, geen problemen mee, perfect beeld, ingebouwde usb hub erin, goede en duidelijke OSD, en overclocked!! :P Haha, nja heb nu een res van 1280 * 1024, dat kan eigenlijk alleen maar op 85 Hz en lager, maar op 100 Hz doettie het ook :P

Het is FRIET!

Verwijderd

Ik ben een tevreden gebruiker!
Maar ik heb er wel een probleempje mee: aan de bovenkant is een gekleurde vlek die zelfs met de degauss functie niet weg te krijgen is. Ik stoor mij daar echter niet aan dus ik laat het zo. Ik heb wel geinformeerd naar hoe je de garantie kan aanspreken en ze leveren gewoon aan huis. De telekosten kunnen duur zijn: ik woon in belgie en moest naar ergens in de buurt van amsterdam bellen :'(

Verwijderd

Yep hier nog 1

ik heb die flatron al zo'n 2 jaar en nog steeds dik tevreden

heb jij dat nie dat als je voor het eerst beeld krijgt dat het beeld naar binnen loopt,heel vreemd in het begin maar daar wen je al snel aan.

voor de rest gelukkig nooit problemen mee gehad echt een goeie aan koop

Verwijderd

Hmm ik heb een LG 775N Studioworks, kutmonitor :D. Binnenkort maar een Visionmaster 454 halen dan :P...

De LG 775FT is wel een redelijke monitor, iig beter als die van mij. Maar mijnes kan ook kut beeld geven door mijn geforce, daar ben ik nog niet helemaal achter...

Verwijderd

Topicstarter
Beeld loopt niet naar binnen hoor.
Ben wel dik 25 min. bezig geweest om
hem goed in te stellen.
Draait top op m,n oude gforce2MX
1152x864 85hz(kan naar 100 maar vind dit genoeg)

• Matjas
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 22:20
Op vrijdag 10 mei 2002 23:15 schreef Jox444 het volgende:

en zeer tevreden, geen problemen mee, perfect beeld, ingebouwde usb hub erin, goede en duidelijke OSD, en overclocked!! :P Haha, nja heb nu een res van 1280 * 1024, dat kan eigenlijk alleen maar op 85 Hz en lager, maar op 100 Hz doettie het ook :P
ja das ook niet zow moeilijk he alleen ff bij display properties de optie "only display frequensie that the monitor can display" (of zoiets) weg vinken en op 100 mhz zetten

(heb ik ook een tijdje zow laten draaien maar toch terug gezet :) )

• J0YR1D3R
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
* J0YR1D3R heeft problemen gehad :/

Maar die zijn allemaal snel opgelost via Teleplan :o En ik ben nu al iets van een half jaar tevreden en superhappy met mijn aankoop voor 620 piek destijds :7

• qrazi
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-07 05:24
deze heb ik dus ook, zonder de sb hub.... ik heb em al best wel lang, had em al bij mijn k6-2 500.... hmmz... was destijds met 840 piek het goedkoopst....

op lans valt het me altijd op dat ie 1 van de mooiste beelden heeft....

AMD Phenom II X2 555@ X4 B55, 4GB DDR3-1333 OCZ Gold, MSI 870A-G54, Radeon HD 7770 512 MB

• seq_uence
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 01-08-2024
Heb ik lang gehad zo'n 795+, enige minpuntje bij die van mij was dat ik het beeld niet helemaal symetrisch kon krijgen.

Ik game eigenlijk nooit, daarom heb ik nu een CTX TFT monitor.

Donec eris felix, multos numerabis amicos

• dr snuggles
  • Registratie: September 2000
  • Niet online
Op vrijdag 10 mei 2002 23:15 schreef Jox444 het volgende:

Hoe haal jij een hogere refresh rate dat in de bij geleverde driver staat :? Deze waarde aanpassen of een extra progje wat de boel overschrijft?

• The_Greater
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 14-08 15:47
Het is een goeie monitor. Bij mij en de zaak waar de monitor vandaan komt hebben allebij een raar "deukje" in rechts bovenin het beeld.
Zijn er nog meer mensen die dat hebben?

Working in the IT : "When you do things right, people won't be sure you've done anything at all"

• Jox444
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:32

Jox444

Honestly....

Op zondag 12 mei 2002 17:48 schreef wwillem het volgende:

[..]

Hoe haal jij een hogere refresh rate dat in de bij geleverde driver staat :? Deze waarde aanpassen of een extra progje wat de boel overschrijft?
"only display frequensie that the monitor can display" uitvinken, dan krijg je er nog meer te zien, das toch niet zo moeilijk :?

Het is FRIET!

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Hier ook een uitermate tevreden gebruiker.
Mooi strak beeld ,scherp en hoge refreshrates...

Misschien geen minpuntje ,maar wel jammer ,ik heb een iets oudere osd en daarbij kan je niet zien hoe lang de monitor gebruikt is , bij de niuewere versies wel ,moet je naar koreaans ofzo gaan en dan staat ergens hoe lang de monitor al gebruikt is.

• Tuinhark
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 10-08 11:16

Tuinhark

Retro

* Tuinhark heeft al een jaartje een 793FT en is daar uiteindelijk toch tevreden mee.

Jah, in het begin had ik het idee dat er wat mis was met het ding omdat ik bepaalde teksten (kleuren/fonts) gewoon heel slecht kon lezen. Maar dat is bijgetrokken. O+

:Y)
Pagina: 1