3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
is het niet mogelijk om setup uit te voeren en dan te kiezen voor een repair?
en dan kiezen voor je ATA drivers.
of eerst de kaart installeren en dan je drives overzetten.
dat is het juistOp vrijdag 10 mei 2002 23:02 schreef Terw_Dan het volgende:
is het niet mogelijk om setup uit te voeren en dan te kiezen voor een repair?
misschien ergens een instelling ofzo... maar nie da ik gezien hebt
en als ik setup probeer uit te voeren oke, dan doe ik f6, instaleer dus de drivers, vind HD, maar dan ken ik alleen geen repair doen, maar MOET gelijk een Windows directory opgeven, en dan MOET ik instaleren....en daar had ik nou net geen zin in, want er staat al sinds sept 2001 dingen op, en voordat ik die erop hebt, pff ben ik weer half jaar verder
3-fase Victron 3x MP 6.5kVA | 30kWh Voltsmile LFP | MPPT 450/100 + 2x MPPT | VM-3P75CT Grid Meter
Probeer eerst eens (zonder dat kaartje) in XP die Fasttrak drivers te installeren via het "configuratiescherm - hardware". Je kan die drivers gewoon installeren terwijl die kaart nog niet is aangesloten.
PSN-id: Chrasher
dus zonder dat kaartje in Computer zit?Op vrijdag 10 mei 2002 23:14 schreef Chrasher het volgende:
Probeer eerst eens (zonder dat kaartje) in XP die Fasttrak drivers te installeren via het "configuratiescherm - hardware". Je kan die drivers gewoon installeren terwijl die kaart nog niet is aangesloten.
zal eens proberen
Geen dank...
PSN-id: Chrasher
Pagina: 1