Logo's versturen? PC-->Palm-->8210

Pagina: 1
Acties:

• F0kke
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 02-07-2025
Ik heb een Palm V, die ik aangesloten heb op mijn pc (zoals iedereen met een palm :)) Nu hebben mijn palm en 8210 allebei Infrarood, is het mogelijk om een logo eerst via mijn PC op mijn palm te knikkeren en dan door te sturen via infrarood naar mijn 8210? Alvast bedankt!

• Canaria
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Canaria

4313-3581-4704

Ja dat kan heel goed, er zijn verschillende programmaatjes voor. Zelf heb ik Monkeylogo gebruikt, met de Monkeylogo desktop om plaatjes om te zetten naar pdb-formaat. Je kunt hiermee ook logo's tekenen op de Palm. Zoek eens op www.palmgear.com naar Nokia of logo.

Apparticle SharePoint | Apps | Articles

• F0kke
Op vrijdag 10 mei 2002 22:55 schreef haas het volgende:
Ja dat kan heel goed, er zijn verschillende programmaatjes voor. Zelf heb ik Monkeylogo gebruikt, met de Monkeylogo desktop om plaatjes om te zetten naar pdb-formaat. Je kunt hiermee ook logo's tekenen op de Palm. Zoek eens op www.palmgear.com naar Nokia of logo.
Leuk proggie! Kheb hem al op mijn palm staan, krijg het alleen niet voor elkaar om de palm en nokia 8210 te laten communiceren. Ik heb de connection nu op (Direct Nokia IR), hij stond eerst op (SMS Nokia IR). Geen idee waar het aan ligt, ik ga nog maar ff wat documentatie lezen over het programma! Ik heb versie 1.3

• F0kke
Het werkt al, ik had het servicecenter nummer nodig van Telfort/o2. Die heb ik even ingevoerd (+31626000230). En ik had niet door dat er 2 soorten logo's waren, operator en bellogo's. Even in de palm geselecteerd dat hij hem als operator logo moest verzenden en klaar is kees! Bedankt voor de hulp! (Errug leuk btw, dit tooltje! Monkeylogo 1.3)