Toon posts:

Abit BM6 + Cel 566@850

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag een Cel 566 in mijn computer gezet, en hem overgeklokt naar 850mhz. (100*8,5 1,7v)

Windows Me start zonder problemen op, alleen al mijn spellen, b.v. CS, SOF, Kingpin, NFS5, starten op, maar zodra ik wil beginnen met spelen, loopt mijn computer vast.
Divx's afspelen en andere progjes onder windows lopen allemaal goed zelfs met 100% processor belasting.

Ik heb momenteel het voltage op 1,7v staan en hoger kan mijn bios niet aan, terwijl ik met mijn oude processor Cel 433 wel een voltage van 2v + kan instellen.

Help mij A.U.B.

nog wat systeem info:
Cel 566, 3x 64 mb 100mhz, tnt2(diamond), abit BM6 Bios versie bm6_tz, SB live, NW-kaartje 3com.

Verwijderd

Topicstarter
Iedereen bedankt voor zijn zijn reactie :r

Gelukkig hadden ze bij Anandtech meteen een antwoord voor me.

Stelletje nep tweakers !

• koekum
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 01-12-2022

koekum

Case....., net als m'n broer!

Trek alsjeblieft nog een keer over de alpen en blijf daar.

Een cliche is ooit origineel begonnen

Verwijderd

Hee olifantenrijder, ga nou niet gelijk lopen janken. Dit onderwerp is de afgelopen maanden ongeveer 500 keer aan de orde geweest. Gewoon met search had je voldoende threads kunnen vinden waarmee jouw probleem kon worden opgelost. De diehard tweakers worden een beetje moe van telkens die beginnersvragen te moeten beantwoorden.

Verwijderd

ehrm die BM6 is een PPGA plank, daar kun je toch nie zomaar een nieuwere FC-PGA in drukken ?

Verwijderd

Topicstarter
barry g:<BLOCKQUOTE><font size=1 face=Verdana, Arial, Helvetica>quote:</font><HR>Hee olifantenrijder, ga nou niet gelijk lopen janken. Dit onderwerp is de afgelopen maanden ongeveer 500 keer aan de orde geweest. Gewoon met search had je voldoende threads kunnen vinden waarmee jouw probleem kon worden opgelost. [/quote]Oh ja mag je mij het bewuste draadje aanwijzen, want ik kan hem niet vinden.

Maaruh Flippo Dealer, met de nieuwste biosupdate van abit(25-08-00) is het zeker wel mogelijk om een fc-pga cel. te plaatsen.

Hij loopt nu lekker op 850mhz 1,65v

Verwijderd

hmm cool, mijn ZM6 heb ik geflashed en die ondersteunt nu ook 533/566 en 600 Mhz cpu's en lagere voltages.
Mischien ook FC-PGA :) , zal ff checken ...
Pagina: 1