[car] cd speler RW

Pagina: 1
Acties:

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 19:26
he, ik ben op zoek naar een autoradio met cd-speler voor in de auto van mij ma (en ook een beetje van mij ;) ). Ik zoek er eigenlijk eentje die rewritables kan lezen, mara dat staat vaak nieteens aangegeven, is er niet een merk waarbij de cd-spelers altijd rewritables kunnen lezen??

mp3's cd's lezen is ook wel leuk, maar geen vereiste, meer een optie, ik ben bereid om zo'n € 100,- tot € 175,- er aan uit te geven, in welke hoek moet ik het dan zoeken?, geen sony neem ik aan :P

oh, btw
Je zoekactie naar 'autoradio rewritable' leverde geen resultaten op. Resultaten 1 - geen.
dan weten jullie dit alvast :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Blamm
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 05-04 17:57

Blamm

Niet meer Smart

autoradio die cd-rw aankan EN mp3 voor €175 ?
http://www.kijkshop.nl

Afbeeldingslocatie: http://www.kijkshop.nl/online/images/catalog/KS87705g.gif

De woorden uiterlijk en kwaliteit moet je dan even vergeten natuurlijk ;)
Marquant radio/CD/MP3-speler MCR-690
Artikelnr. 87705
Max. vermogen 4 x 40 Watt. FM/MG/LW ontvangst. Digitaal display. CD-R/RW en MP3 afspeelbaar. 30 Voorkeuzezenders. CD-speler met skip en shuffle. Afneembaar/neerklapbaar front. RDS/EON. Mutetoets.
voor €179

Mocht je dit niets vinden kan ik je aanraden bij de MediaMarkt te gaan kijken of bij Correct. mp3 kun je dan wel vergeten, maar voor cd-rw en andere eventuele eisen kunnen ze je daar prima te woord staan en ik heb bij allebei de ervaring dat je vriendelijk wordt geholpen.

• Maverick
marquant, ik ken het hele merk niet, is dat zo brak dan?

mediamarkt weleens van gehoord, ff zoeken dan maar.

• Maverick
Aiwa radio/CD-speler CDCR217

Artikelnr. 87698
Max. vermogen 4 x 45 Watt. FM/ MG/LG ontvangst. CD-R en CD- RW afspeelbaar. 30 Voorkeuzezenders. CD-speler met repeat one/all, shuffle en introscan. Afneembaar front. RDS/EON. Mutetoets. Aansluiting voor MP3-speler.
Adviesprijs: € 194,67
€ 169,00

deze tegen gekomen, aiwa lijkt me wel redelijk toch? iemand commentaar op dit dingetje?

(matig trage site van kijkshop btw :( )