Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness

Audioscrobbler profile
Begin de dag met een dansje, begin de dag met een lach,
want wie vrolijk kijkt in de morgen, die lacht de hele dag,
jaaa, die lacht de hele dag!
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

Maar ik wou eigenlijk een name change aan vragen.
stam15 moet worden --> Itzeme
/edit
en ik ben inderdaad boos dat mijn topic dichtging
want het was ZEKER NIET een Faq/search vraag.
Ik vind dat die mods veel te snel handelen ik betwijfel het me of ie uberhaupt wel de topic heeft gelezen.. dan kan het van veel meer afhangen dan een videokaart DOWNclocken.
Ik heb inmiddels op een ANDER forum wat informatie gekregen dat werkte.. maar nu heb ik dankzij die moderator geen kans dat neer te zetten.. bijv voor iemand anders die ooit een probleem heeft ofzo..
Vandaar dus mijn boze post bovenaan
Feeling lonely and content at the same time, I believe, is a rare kind of happiness
Daar is SM eik voor.Op vrijdag 10 mei 2002 22:24 schreef stam15 het volgende:
Dat was een grapje
stam15 moet worden --> Maus
Audioscrobbler profile
jaja.. vage gast ben je..Op vrijdag 10 mei 2002 22:24 schreef stam15 het volgende:
Dat was een grapje
stam15 moet worden --> Maus
btw Maus staat algemeen bekend als pedo waar ik vroeger woonde
* WaarAnders ziet ook dat je hier pas 3 maanden zit

w8 nog maar met zo'n mening te geven tot je hier een jaar ofzo zit

Dan snap je wrom ik het hier kwalitief slecht vind.
en dat ik pas 3 maanden member ben..
Wie zegt dat ik dan GoT pas 3 maande ken.
zit hier zeker vanaf de begin zomervakantie vorrig jaar. had alleen nog geen account gemaakt.. en zat daarvoor bij een kennis omdat ik geen internet had. Dus ik ken GoT uit betere tijden
maar ik neem het terug
als het je niet aanstaat is daar een vrij eenvoudige oplossing voor :
klik hier boven in beeld op profile:
verander je emailadres in a@b.com
dan laat je je je pass mailen via uitloggen
tada probleem opgelost
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Verwijderd
Mooi ik ook. Vooral de mate van posten in SP.Op vrijdag 10 mei 2002 22:22 schreef stam15 het volgende:
Maar ik vind GoT op het moment:
K walitatief U itermate T eleurstellend
En wie moeten we daarvan de schuld geven? De moderators!? Dacht het toch even van niet. De users dwingen ons zo op te treden anders was het 1 grote puinhoop. Nu valt er nog goed mee te werken
Heb je de userpoll ingevuld? Nee? doe dat dan even met een duidelijk argumentatie. Dan kunnen we ook wat hiermee.
Geloof ik niet. Waarom niet? lees hieronder.Op vrijdag 10 mei 2002 22:24 schreef stam15 het volgende:
Dat was een grapje
En het antwoord dat je kreeg was het gebruiken van Powestrip om je videokaart te downklokken? Kan nl. niks anders zijn indien je strepen over het scherm krijgt...en ik ben inderdaad boos dat mijn topic dichtging
want het was ZEKER NIET een Faq/search vraag.
Ik vind dat die mods veel te snel handelen ik betwijfel het me of ie uberhaupt wel de topic heeft gelezen.. dan kan het van veel meer afhangen dan een videokaart DOWNclocken.
Ik heb inmiddels op een ANDER forum wat informatie gekregen dat werkte.. maar nu heb ik dankzij die moderator geen kans dat neer te zetten.. bijv voor iemand anders die ooit een probleem heeft ofzo..
Is nl. een standaard (lees oplossing is dus een zoek en faq vraag) probleem bij het overklokken.
Hierom geloof ik dat niet: je bent boos en het is een grapjes? Right.Vandaar dus mijn boze post bovenaan
[topic=468920]
[topic=465266]
[topic=456935]
[topic=420423]
Omdat je hier zelf ook nog geen jaar zit, zeker?Op vrijdag 10 mei 2002 22:36 schreef WaarAnders het volgende:
nog steeds geen jaar
maar ik neem het terug
Ik zit hier overigens nog korter
Audioscrobbler profile
in het bericht daarop melde ik dus dat ik het niet eens ben met het sluiten van mijn topic
want waarom het dus alsnog GEEN topic met search/faq antwoord was::
Omdat er een fout zat in de bios. Verkeerde instelling.
Nix powerstrip omdat 1 iemand een antwoord geeft sluit je een topic toch niet meteen ?
Dat bedoel ik dus met klote dat maakte mij dus boos dat ik die opmerking bovenaan plaatste. Maar omdat ik heus wel besef dat dat niet kan die post daarop dus een verklaring.
/edit
inderdaad ik heb er een paar vage posts tussen zitten in het begin.. zat ik fout. Maar het gaat erom dat er zomaar mijn topic gesloten word waar de moderator naar mijn idee nog steeds fout zat.
* WaarAnders lachtOp vrijdag 10 mei 2002 22:42 schreef Ferdo het volgende:
[..]
Omdat je hier zelf ook nog geen jaar zit, zeker?
Ik zit hier overigens nog korter
zegt BC3 je wat?
Voor BC3 was mijn nick rjwonder2000
Verwijderd
Hoe herken je een ATA33/66 kabel!? Kom op zeg. Je bent hier NIET bij het beginnersweb maar op Gathering of Tweakers.
Probeer maar eens te achterhalen wat Tweaker betekend.
En wat was het antwoord op die andere site? Want ik ben het er nog steeds niet mee eens dan de moderator fout zat. Het is wel een zoek/faq vraag. Nog sterker: het staat zelfs bij mij in het boekje van mijn videokaart. Daar werden een aantal utils bijgestopt voor overklokken en word er gewoon melding van gemaakt.Op vrijdag 10 mei 2002 22:44 schreef stam15 het volgende:
Maar het gaat erom dat er zomaar mijn topic gesloten word waar de moderator naar mijn idee nog steeds fout zat.
Verwijderd
ja maar wat is een gatheringOp vrijdag 10 mei 2002 22:48 schreef ItSnows het volgende:
Is maar goed dat ik -niet- in je historie heb gekeken want dan had mijn eerste post nog veel harder geweest.
Hoe herken je een ATA33/66 kabel!? Kom op zeg. Je bent hier NIET bij het beginnersweb maar op Gathering of Tweakers.
Probeer maar eens te achterhalen wat Tweaker betekend.
verzameling...Op vrijdag 10 mei 2002 22:50 schreef ReV3rEnD het volgende:
[..]
ja maar wat is een gathering
* Ferdo schaamt zich diep...Op vrijdag 10 mei 2002 22:47 schreef WaarAnders het volgende:
[..]
* WaarAnders lacht
zegt BC3 je wat?
Voor BC3 was mijn nick rjwonder2000Ik zit hier nu denk ik 1 3/4 jaar

Ja, Big Crash 3....Jij was dus ook een soort van bc3_victim, ikke begrijpen.
Audioscrobbler profile
Ik stem voor een ledenstop, en een regel dat bijvoorbeeld maar 10% van al je posts in de HK mag zijn.
Als je rond dit tijdstip even de active topics bekijkt, is daarvan maar 1/5e tech, de rest HK

Sorry ik ken Stam15 en er zijn vandaag een paar probleempjes geweest waardoor hij een beetje kut heeft.
Een moderator mag mij mailen voor vragen maar ik sproei dit niet rond. Ik hoop dat jullie hier begrijp voor hebben, en deze topic met gesloten worden.
In iedergeval bedankt voor het begrip en ik neem de verantwoordelijkheid op me.
http://flickr.com/photos/itommy/
ah dat wist ik dus niet.. bedankt dat je het even meldeOp vrijdag 10 mei 2002 23:00 schreef Exercy het volgende:
Hey jongens...
Sorry ik ken Stam15 en er zijn vandaag een paar probleempjes geweest waardoor hij een beetje kut heeft.
Een moderator mag mij mailen voor vragen maar ik sproei dit niet rond. Ik hoop dat jullie hier begrijp voor hebben, en deze topic met gesloten worden.
In iedergeval bedankt voor het begrip en ik neem de verantwoordelijkheid op me.
Daar is al flink wat over gesproken, o.a. in GvF. Dan krijg je de situatie dat mensen tech vol gaan spammen om maar HK te kunnen posten...Op vrijdag 10 mei 2002 22:59 schreef Cutebritney het volgende:
en een regel dat bijvoorbeeld maar 10% van al je posts in de HK mag zijn.
Als je rond dit tijdstip even de active topics bekijkt, is daarvan maar 1/5e tech, de rest HK![]()
Verwijderd
Maar bedank voor het melden. Zal ik nog iets aardiger zijn.
CuteBritney: ledenstop helpt voor geen meter
Dan moeten die lui hard aangepakt worden, direct een perm. HK ban ofzo. Op deze manier blijf je mensen aantrekken die alleen hier zijn voor de HK.Op vrijdag 10 mei 2002 23:02 schreef OProg het volgende:
[..]
Daar is al flink wat over gesproken, o.a. in GvF. Dan krijg je de situatie dat mensen tech vol gaan spammen om maar HK te kunnen posten...
'k vind dat er iig iets moet veranderen, op deze manier gaat het echt NIET goed........
Dat is wel zo, maar er zijn/komen ook steeds meer luitjes die hier alleen, of voornamelijk, voor de HK zijn....Op vrijdag 10 mei 2002 23:04 schreef ItSnows het volgende:
CuteBritney: ledenstop helpt voor geen meterEn er is niks mis mee dat vanaf nu 23:00 tot 07:00 er meer in de HK gepost word
Als het maar geen doel op zich word
Lees voor de gein dit es door.. : [topic=422598] Hierdoor is het GvF gestart, en met wat voorstellen gekomen.Op vrijdag 10 mei 2002 22:59 schreef Cutebritney het volgende:
ik vind GoT ook verslechteren de laatste tijd.
Techspammers worden al aangepakt (mits opgemerkt).Op vrijdag 10 mei 2002 23:06 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
Dan moeten die lui hard aangepakt worden, direct een perm. HK ban ofzo. Op deze manier blijf je mensen aantrekken die alleen hier zijn voor de HK.
'k vind dat er iig iets moet veranderen, op deze manier gaat het echt NIET goed........
Ga alstjeblieft niet oftopic hier, open daar een ander topic voor...Op vrijdag 10 mei 2002 23:06 schreef Cutebritney het volgende:
[..]
Dan moeten die lui hard aangepakt worden, direct een perm. HK ban ofzo. Op deze manier blijf je mensen aantrekken die alleen hier zijn voor de HK.
[..]
Dat is wel zo, maar er zijn/komen ook steeds meer luitjes die hier alleen, of voornamelijk, voor de HK zijn....
Dank u
http://flickr.com/photos/itommy/
Of liever niet, hier zijn al aardig wat discussies over geweest...Op vrijdag 10 mei 2002 23:09 schreef Exercy het volgende:
[..]
Ga alstjeblieft niet oftopic hier, open daar een ander topic voor...
Dank u
Ik zal je mijn mening over dit topic verder maar besparen, maar dit gaat verder nergens heen.
Topicstarter: als je serieus wat te melden hebt dan mag dat, maar onderbouw het en maar er een fijne discussie van ofzo, hier kunnen we erg weinig mee.
Dit topic is gesloten.