Toon posts:

Welke voeding?

Pagina: 1
Acties:
  • 33 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Heb amd- systemen 1ghz-256-20gb, nou crunch ik veel en altijd,aagezien het spul naast de slaapkamer staat maken de voedingen te veel herrie, aanwat voor voedingen zou ik genoeg hebben, zit nog een cdrom en brander in, niet teveel dus.Zit nu 350 watt in.Maar ik wil het gewoon superstil hebben.

• blackd
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Enermax heeft hele stille voedingen.
Probeer ook eens te [search=stille pc], daar staat nog meer informatie over hoe je je computer zo stil mogelijk kan maken.
[topic=341507/1/100]
[topic=70640/1/100]
[topic=94490/1/100]
[topic=199957/1/100]

9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 13:01
vraagje. Wanneer ik oc en spreadspectrum aanzet dan doet het geluid het niet meer. Kan het zijn dat de voeding het dan niet meer trekt. Mijn voeding kan max 200watt.

• Bartjuh
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Bartjuh

Hej

Op zaterdag 11 mei 2002 15:42 schreef SPOXER het volgende:
vraagje. Wanneer ik oc en spreadspectrum aanzet dan doet het geluid het niet meer. Kan het zijn dat de voeding het dan niet meer trekt. Mijn voeding kan max 200watt.
Zou heel goed kunnen...
Met een geforce zou ik tog echt voor wat meer gaan ...
Zo'n 300watt is wel goed.

edit: klein foutjuh

• SPOXER
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 30-06 13:01
ik heb er al eentje bestelt. Ik dacht al een beetje dat het aan de voeding zou liggen 200watt is wel erg :r voor deze tijd.

Verwijderd

Ga je voor het geluid en redelijke prestaties neem dan een zalmann...lekker stil

Verwijderd

Ik heb een TSP 420 Watt. Heeft 3 temp geregelde fans is m'n chipset coolertje maakt meer lawaai... (Die gaat er dus ook af).

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 22:19 schreef Morreion het volgende:
Heb amd- systemen 1ghz-256-20gb, nou crunch ik veel en altijd,aagezien het spul naast de slaapkamer staat maken de voedingen te veel herrie, aanwat voor voedingen zou ik genoeg hebben, zit nog een cdrom en brander in, niet teveel dus.Zit nu 350 watt in.Maar ik wil het gewoon superstil hebben.
enermax waar ik zelf een fan van ben of anders antec en als je slim bent neem je een goeie zware voeding voor als je een keer naar een p 4 of liever nog amd en je kast helemaal vol gooit je nog niet druk hoeft te maken om de power

Verwijderd

Searchvraag.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.