Als de wereld vergaat; Ja dan zijn alle mussen dood:+
Ik heb even voor je gezocht, en ik vind dit topic: [topic=212776/1/100] . Precies hetzelfde probleem, alleen geen antwoord 
Wat was trouwens dat 'klote antwoord' van HP zelf als ik het vragen mag? Misschien kunnen we daar ook wat meer mee.
Wat was trouwens dat 'klote antwoord' van HP zelf als ik het vragen mag? Misschien kunnen we daar ook wat meer mee.
het klote antowoord was voor 27 euro: de scnanner is niet meer te reparen. Kan het ook niet aan de software liggen? want ik heb het aan een andere computer gehangen, eerst de originele drivers+ software geinstalleerd en gescand en afgedrukt, na installatie van een update weer gescand en afgedrult. de pagina`s vergeleken en wat blijkt dat de zones waar de gele strepen zich bevinden per sofware versie verschillen.
ik heb dit zelfde probleem ook gehad maar dan met mijn 3200c. Dit kwam omdat er iets zwaars op had gelegen. Ik heb dit op gelost door de scanner op te tillen en ongeveer van een meter maar beneden te laten vallen. 
Hierna deet hij het weer perfect.
Hierna deet hij het weer perfect.
Verwijderd
Het door jou beschreven probleem kan voor zover ik weet twee mogelijke oorzaken hebben.
1) Hij is stuk, d.w.z de CDD chip is stuk.
2) De calibratiestrook is vuil.
In een flatbedscanner bevind zich tegen de bovenkant van de behuizing aan het begin van de glasplaat een witte strook, waarop de scanner zich voor iedere scan (of bij het aan zetten) calibreert.
Dus, even openmaken en de witte strook goed schoon poetsen. Met wat geluk doet hij het dan weer goed.
1) Hij is stuk, d.w.z de CDD chip is stuk.
2) De calibratiestrook is vuil.
In een flatbedscanner bevind zich tegen de bovenkant van de behuizing aan het begin van de glasplaat een witte strook, waarop de scanner zich voor iedere scan (of bij het aan zetten) calibreert.
Dus, even openmaken en de witte strook goed schoon poetsen. Met wat geluk doet hij het dan weer goed.
waarmee moet ik de witte plaat schoon maken?
Pagina: 1