als ik probeer in het (webbased) menu van mijn Action Wireless-ready /home gateway te komen krijg ik melding "kan pagina niet vinden"
Hij werkte precies een week prima tot er maandag een storing van chello was, dinsdag had ik iedere keer 5 min internet 5 minuten niet.
Woensdag kwam ik erachter dat het niet aan chello lag maar aan de router.
Dan ga je dus van alles proberen tot dat ik restore default settings deed en de router vanaf dat moment niet meer te bereiken was
Op geen enkele computer!
Vanmorgen maar met bce gebeld en mijn buurvrouw die toch in amsterdam werkt heeft hem omgeruild.
Ze zeiden dat ze het gewoon verkeerd deed en volgende week toch weer hier staat.
Dat kan wel is gaan kloppen want de nieuwe doet het ook niet
Wat zou ik toch verkeerd kunnen doen dan als die op 2 computers met winxp niet te bereiken is.
Ik typ gewoon in Http://192.168.0.1 en ENTER
HELP
greetz mickey
Hij werkte precies een week prima tot er maandag een storing van chello was, dinsdag had ik iedere keer 5 min internet 5 minuten niet.
Woensdag kwam ik erachter dat het niet aan chello lag maar aan de router.
Dan ga je dus van alles proberen tot dat ik restore default settings deed en de router vanaf dat moment niet meer te bereiken was
Op geen enkele computer!
Vanmorgen maar met bce gebeld en mijn buurvrouw die toch in amsterdam werkt heeft hem omgeruild.
Ze zeiden dat ze het gewoon verkeerd deed en volgende week toch weer hier staat.
Dat kan wel is gaan kloppen want de nieuwe doet het ook niet
Wat zou ik toch verkeerd kunnen doen dan als die op 2 computers met winxp niet te bereiken is.
Ik typ gewoon in Http://192.168.0.1 en ENTER
HELP
greetz mickey