Ik heb vandaag zo'n €20 (120 Belminuten/Maand) abbo afgesloten bij O2 + 30 SMSjes/Maand, met een 8210. Nu vroeg ik me af op welke dag van de maand die nieuwe 120 belminuten ingaan? Is dat gewoon de eerste dag van de nieuwe maand? Iemand op de hoogte?
ik denk dat je het beste ff met de survicedesk van hun kunt bellen 
die zouden het vast wel weten.
bij ben is het in ieder geval de 24ste
die zouden het vast wel weten.
bij ben is het in ieder geval de 24ste
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
De datum waarop je nieuwe minuten krijgt is niet bij iedereen hetzelfde. Anders zou de afdeling die rekeningen verstuurt één dag in de maand topdrukte hebben. Dus zijn alle klanten verdeeld in zogenaamde billcycles. Je wordt als je een abonnement neemt ingedeeld in een billcycle, zodat je elke maand op dezelfde datum je rekening krijgt en nieuwe belminuten.
Apparticle SharePoint | Apps | Articles
Goed, morgen maar ff bellen
, nu nemen ze niet op 
Maargoed, als iemand het toevallig weet, dan houd ik me aanbevolen
Maargoed, als iemand het toevallig weet, dan houd ik me aanbevolen
Verwijderd
Je nieuwe belminuten krijg je de 8ste van de maand want het gaat van de 1ste tot de 8 ste 8 t/m 16 enz dus je hebt je abbonement op de 10 de afgesloten krijg je de 8 ste nieuwe minuten.
dat is per weekOp vrijdag 10 mei 2002 23:21 schreef Jansoe het volgende:
Je nieuwe belminuten krijg je de 8ste van de maand want het gaat van de 1ste tot de 8 ste 8 t/m 16 enz dus je hebt je abbonement op de 10 de afgesloten krijg je de 8 ste nieuwe minuten.
ik dacht dat het een maand abbo was
een OW voor blaten in de IT? laat IT dan maar voortaan links liggen :(
volgens mij als je je abo op de 13e hebt afgesloten, krijg je elke 13e een afrekening, en op de 25e afgesloten, elke 25e een afrekening.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Goed, tot nu toe verschillende standpunten
Ja, bel maar en laat ons het weten.
Je gaat het pas zien als je het doorhebt.
Dat is zeker weten niet waar... Alle providers werken met facturerings periodes en 'tijdelijke' belbundels.Op zaterdag 11 mei 2002 00:23 schreef Altaphista het volgende:
volgens mij als je je abo op de 13e hebt afgesloten, krijg je elke 13e een afrekening, en op de 25e afgesloten, elke 25e een afrekening.
Verwijderd
Bel even met de service lijn of kijk op www.o2.nl ik denk dat je daar al je vragen beantwoord worden!
Verwijderd
Ik heb de hier ook wel eens voor gebeld toen werd het dus vermeld dat het per 7 dagen ging omdat als er vragen waren over de factuur die niet allemaal tegelijk kwamen. Je kan ook gewoon even je eerste rekening afwachten daar staat het ook op !!
Pagina: 1