ik heb vandaag een quake teken uit de zijkant van mijn kast gedremeld
, maar nu heb ik dus allemaal scherpe en lelijke randjes , iemand een idee hoe ik dat af kan werken?
Verwijderd
zo fijn mogelijk, anders krijg je allemaal plekken erin die ineens dieper waren, terwijl ze voor het vijlen bultjes waren..
Diamantfrees
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
Fijne.Op vrijdag 10 mei 2002 21:48 schreef PhoenX het volgende:
grove of een fijne vijl?
KOPHI - Klagen Op Het Internet podcast. Luister hier! of kijk hier op YouTube.
of deze:
afbeelding

Nee, nu ffie serieus....gewoon een fijne vijl, of een slijp-steentje op je dremel
afbeelding
Nee, nu ffie serieus....gewoon een fijne vijl, of een slijp-steentje op je dremel
Executive Director | aan mijn uitspraken kunnen geen rechten worden ontleend! | Build: AMD 7800X3D - 32GB - AMD RX 7900XTX
k , ik heb een Chieftec Alienware DX-01 midi tower SLD , wat zou ik nog meer kunnen modden? eht enige wat ik heb is een quake teken en de flatcables rond gemaakt
schuurpapier korrel 450
Mess with the best,DIE Like The Rest !
Als je in de poep gaat roeren, gaat het stinken!
In je broek poepen is hetzelfde als verliefdheid, iedereen weet het, alleen jij hebt het speciale gevoel!
I Ignore Fools, who Ignore Rules.
Verwijderd
kan wel, maar dan loop je al gauw het risico dat je allemaal ronde putjes krijgt. heb je minder snel met een platte fijne vijl.Op vrijdag 10 mei 2002 21:52 schreef Vidra het volgende:
.....
Eerst afplakken....met tape en op een laag toerental gaat het zeer flex.Op vrijdag 10 mei 2002 21:54 schreef SuiCid4L_MaNiaC het volgende:
[..]
kan wel, maar dan loop je al gauw het risico dat je allemaal ronde putjes krijgt. heb je minder snel met een platte fijne vijl.
eehm ok , wach ff al een tijd niet meer gebruikt ff downen
Lampie heOp vrijdag 10 mei 2002 21:53 schreef PhoenX het volgende:
k , ik heb een Chieftec Alienware DX-01 midi tower SLD , wat zou ik nog meer kunnen modden? eht enige wat ik heb is een quake teken en de flatcables rond gemaakt
enne, welke tool heb je nu precies op je dremel gezet om zoiets te snijden? Heb wel zin om ook een keer zoiets te doen... is het erg moeilijk? (beetje n00b vraagies, maar ja iedereen moet ooit een n00b geweest zijn he
jaja , CCFL komt eraan
, ik ben ook een n00b met de dremel maar het is niet moeilijk het valt zeker mee , de zaag schijfjes kun je gewoon bij je bouwmarkt halen , als je hulpt nodig hebt contact my icq
Pagina: 1