Toon posts:

Vpn, hoe begin ik er aan (in deze situatie)

Pagina: 1
Acties:
  • 39 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo netwerk-mannetjes & vrouwtjes,

mijn titel is niet erg verhullend maar hier komt mijn vraag.

Hoe maak ik een VPN?
Sites & advies zijn welkom.

Dan nog even de situatie.
Ik heb hier een Win xp comp die als guest van een Win 98 comp staat. Ik krijg dus van die Win 98 comp internet, de win Xp heeft een intern IP (geloof ik)

Als iemand mij kan helpen Heeeel graag en voor nu bedankt mensen

Groeten Cazzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• TheManinBlack
  • Registratie: November 2001
  • Niet online
Waahahahahaaaa, dit is echt lachen. Ik voorspel dat jouw topic binnen 10 minuten dicht is. En niet omdat ik dat heb aangevraagd.

Google, daarmee kan je ALLES vinden op dat gebied. Lui zijn en het hier vragen word meestal niet gewaardeerd.

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online
Op vrijdag 10 mei 2002 21:52 schreef TheManinBlack het volgende:
Waahahahahaaaa, dit is echt lachen. Ik voorspel dat jouw topic binnen 10 minuten dicht is. En niet omdat ik dat heb aangevraagd.

Google, daarmee kan je ALLES vinden op dat gebied. Lui zijn en het hier vragen word meestal niet gewaardeerd.
Dat topic dicht zal gaan, agree....
maar ja, topicstarter uitlachen.......

tja, ok, het is een domme vraag in PNS..maar dan kunnen we toch nog wel op z'n minst wat linkjes geven?

http://www.amazon.com/exec/obidos/tg/feature/-/142642/ref=sw_h_l_c_19/
Amazon.com : Guide to Virtual Private Networks (VPNs)

En ga dan eens rustig verder googlen en gotten...
vragen hierover horen in NT, PNS mag ongeveer pas als je encryptie problemen hebt, ipsec icm vpn wat bv niet wil werken bij een RAS inbelgedoetje...

maw: 't moet een echt probleem zijn :)

• Jaymz
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 15:55

Jaymz

Keep on moving !

Ik raad je aan om enig FAQ-leeswerk te verrichten aangaande het starten van Topic's op GoT (in het bijzonder PNS in dit geval), en het plaatsen van groeten in replies.

Verder is het nuttig eens wat zoekmachines te raadplegen aangaande VPN en het gewoon eens zelf te proberen.

Anyway, dit topic is/gaat dicht :)

Dit topic is gesloten.