Toon posts:

[CM] Sticker in plaats van Air Brush

Pagina: 1
Acties:
  • 153 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat zo eens te denken;
Ik heb een ongelovelijk creatief ontwerp bedacht voor men case, maar Air Brushen is dus iets wat ik niet kan en om het te laten doen kost me iets teveel :P (of er moeten hier hele vriendelijke tweakertjes rond lopen *hint* ;))
Dus bedacht ik om voor alle 3 de panelen (+het front) stickers te laten drukken die mooi glimmen enzo, maar nu is mijn vraag, zal dit een beetje een mooi resultaat geven, en zal het niet na een poosje (als in een half jaar) los gaan bladeren?
Misschien dat iemand hier ervaring mee heeft, of iets kan bedenken...

Verwijderd

Je krijgt iig wel last van bubbels onder de stikker als hij niet abdemt en dan ben je alleen maar die belletjes aan het door prikken ik weet niet of dat een hobby van je is...

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 00:04 schreef White-Fox het volgende:
Je krijgt iig wel last van bubbels onder de stikker als hij niet abdemt en dan ben je alleen maar die belletjes aan het door prikken ik weet niet of dat een hobby van je is...
Huh? Als je die goed plakt mag dat toch geen probleem zijn? Er rijden zoveel vrachtwagens rond met immens grote stickers zonder bubbels...

Verwijderd

word wel cool

LOEKY LOEKY!!
Afbeeldingslocatie: http://www.endoria.net/upload/index.php/1945937055

zit er strak op en geen gedram met loslaten nog dus kan best :) gewoon met een theedoek erop wrijven.. heb je nerges last van

• Alaksandus
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10:02

Alaksandus

Vae puto deus fio

Dit idee heb ik dus ook, en als het eenmaal goed erop geplakt is heb je dug helemaal geen last meer van bubbels. Ik moet alleen nog ff een mooie sjabloom zien te vinden. Ken iemand die snijdt ze op maat en plakt ze er zelf op en da ziet er heel strak uit >:)

Als een god in Nijmegen.

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 00:12 schreef Plank het volgende:
word wel cool

LOEKY LOEKY!!
[afbeelding]

zit er strak op en geen gedram met loslaten nog dus kan best :) gewoon met een theedoek erop wrijven.. heb je nerges last van
Het kan dus, wat kost het om zo een sticker te laten drukken dan ±50*40cm die 2 keer en 40*24cm full color glimmend... iemand een mooi adresje?

Verwijderd

deze sticker was €6,95 hehe besteld in een loos blad van me zus.. de large ofzowiets...

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 00:18 schreef Plank het volgende:
deze sticker was €6,95 hehe besteld in een loos blad van me zus.. de large ofzowiets...
Nah, ik heb echt een idee van hoe het eruit moet komen te zien, en dat moet dus wel gedrukt worden (of een of ander iemand moet precies dezelfde gedachten als ik hebben :P). Maar ik ga morgen ff naar zo een drugsstore oid ff navragen.

Verwijderd

zou der neit aan beginnen, me pa zit in dat handeltje met folie en stickers ( gaap :Z) en hij zegt owk dat het niej blijft zitten

Verwijderd

ik zei ook dat je dan van die stickers moet kopen die zelf adement zijn (alleen dan met een dikke typo) maar goed ik vind airbrush mooier als een sticker ...

edit:
misschien is dit ook wel handig.

Verwijderd

Op zaterdag 11 mei 2002 01:16 schreef ESFIcE het volgende:
zou der neit aan beginnen, me pa zit in dat handeltje met folie en stickers ( gaap :Z) en hij zegt owk dat het niej blijft zitten
Hangt puur af van de kwaliteit van de lijm van de sticker ...

Er hangen stickers op m'n broer z'n deur die er van zichzelf al bijna afvallen , en er hangen er op die je er met een mes niet af krijgt . En als een sticker al niet op een PC kan plakken , hoe moet je dan een bus of een auto besitckeren ?

Verwijderd

Topicstarter
Ik zat vannacht zo te denken, en op autos blijven stickers ook altijd plakken, en het lijkt mij dat dat zelfs gladder metaal is dan mijn HQ-08...

• cold
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
ik heb een grote tux op me'n kast koop gewoon een stikkervel op A4 formaat (1grote stikker dus ) draai die door je kleuren printer uitknippen vernissen plakken en klaar :)

2x MT v3 | EMS v149 VNS v119 BMS v113 | Home Battery Control for Home Assistant & Node-RED | M5Stack RS485 | AstraMeter as virtual CT002

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:05
Ik werk bij een textieldrukkerij en daar hebben we een printer die tot 60 cm breedte kan afdrukken.
Normaal gesproken gaat er alleen maar dat folie door wat je op kleding drukt, maar de laatste tijd hebben we ook de nodige stickervellen gedrukt (65 * 150 cm).
Het leuke is dat deze "printer" ook het resultaat netjes uitsnijd.
Een aantal van deze stickers zijn buiten(!!) op de ramen geplakt en dat blijft vrij goed zitten, zeker als je nagaat dat we de ramen voor die tijd niet eens gewassen hebben.
Wanneer je een ingewikkeld ontwerp hebt waar binnen de sticker zelf dus ook nog stukjes uitgesneden moeten worden, dan denk ik dat het aantal luchtbellen minimaal blijft.

Ik vertel er gelijk bij dat ik dus niet voor anderen ook stickers ga maken, het is alleen ter informatie.
de door ons gebruikte printer is deze

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
Op zaterdag 11 mei 2002 11:09 schreef TD-er het volgende:
Op wat voor soort papier is dat dan gedrukt als ik vragen mag? Interresant verhaaltje btw :)

• TD-er
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-07 10:05
Ik zal maandag eens ff kijken.
De stickervellen zijn trouwens heel goedkoop (3 gulden per vel, terwijl de rol voor op het textiel zo'n 50 gulden/m kost)
Het oppervlak is heel glad van de stickervellen, anders blijft de was niet zitten.
Deze printer gebruikt cassettes (ziet er uit als een cassette bandje) waar een klein stukje van verwarmd wordt, zodat de was verdampt en op de ondergrond blijft zitten.
't is een prima techniek en de kleuren blijven ook heel lang heel mooi. (heb er zelf uiteraard ook een aantal T-shirts mee gemaakt)
Ik zag zojuist op de site van Roland (de fabrikant) dat er ook hars-cassettes zijn, die speciaal voor stickers buiten zijn (UV bestendig etc.)

Een goedkope voeding is als een lot in de loterij, je maakt kans op een paar tientjes korting, maar meestal betaal je de hoofdprijs. mijn posts (nodig wegens nieuwe layout)

Verwijderd

Topicstarter
45,- per stuk
Lomu wrote:

Geachte stickerkoning; Ik zou graag 3 stickers willen bestellen, waarvan er 1 28*39cm is en 2 55*39cm.De stickers bevatten 3 verschillende kleuren, en de ondergrond waarop het geplakt wordt is staal.Wat zou dit ± moeten gaan kosten en is het mogelijk om 3 verschillende stickers te bestellen? MVG. Thomas Komen
Damnz, een beetje duur, denk dat ik toch maar voor de airbrush ga :)
Pagina: 1