Toon posts:

Plexiglazen kast vraagjes

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
K was aant denken om zelf n case te maken, van hoofdzakelijk plexiglas, vroeg me af:

1) is dr iets nodig om hinderlijke elektromagnetische straling buiten te houden? Bij je normale kast zorgt de geleidende kast daar zelf voor, en denk bijvoorbeeld ook aan de ferriet ring om je (power/hdd)-led connectors...

2) ik wil mn mobo dan graag lekker midden in de case OPHANGEN, zou dat kunnen, gewoon met 4 ijzeren staven aant platfond maken? zouden staven van +/- 20 cm te onstabiel zijn?

3) is plexiglas stevig genoeg om te lijmen, of kan k beter een allu-profiel maken met daar(om/op/tegen/in) plexiglas?

Verwijderd

Nog een PlexiGlas kast? hmm dat wordt HEEL snel saai, maarja.. veel elektromagnetische straling heb je denk ik niet, en die staafjes(hangt van de dikte af natuurlijk) zitten vast ook wel goed...

Expirimenteer.. doen we allemaal..

Verwijderd

En dat lijmen weet ik nog net zo niet, als je een kast in gedachten hebt zo groot als een normale Midi of Big tower wordt het denk allemaal wat gammel.. schroeven doen wonderen.. misschien een combinatie van beide?

• Rath
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 18-02 10:59
Hou ons op de hoogte tijdens je werk >:)

moet wel vet zijn met je mobo dat daar omhoog hangt....

ik :9~ er al op ;)

I don't believe we have a society, we have a colony of animals

Verwijderd

Plexiglas KAS(t)

Kan je er plantjes in zetten...
Goede temperatuur, alleen ff in de zon zetten :+ :P

• Bart_Banaan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-04-2017

Bart_Banaan

CaseJunkies Crew Member!!

Ik heb heel uitgelegd over de bouw en constructie van plexiglas in het topic over mijn 5,25" plexiglas computer.
Klik maar ff onderin, dan vindt je vast wel info.

ff kort : geen last van instraling/statische electriciteit.
MoBo 'ophangen' :? beetje raar, maar gewoon doen, lukt 't niet heb je alleen 4 gaatjes extra, die bijna niet ziet in glashelder plexi.

En er zijn verschillende plexiglas clear cases in GoT besproken, ff in de search 'Clear Cases' zoeken........

Bekijk de SpaceCase en de DesignLine Prism www.casejunkies.com

Pagina: 1