Ik had vanmiddag een topic in WOS gepost over hoe ik windows kon slopen. Dit is opeens verwijderd ofzo, ik kan het nergens meer vinden. Waarom?
voor degenen met toegang: http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/491054
Doet iets met Cloud (MS/IBM)
Misschien naar de TrashCan verplaatst? Daar kunnen normale leden immers niet komen.
edit:
Shit, te laat, d2k was me voor
Shit, te laat, d2k was me voor
Verwijderd
Hij is verplaatst naar de thrashcan. Waarom precies mag je aan DR vragen, maar ik kan me er wel wat bij voorstellen.
Je moet je zaakjes maar zelf regelen met je systeembeheerder en je werkgever, want je kunt je best bedenken dat GoT niet een informatiebron moet worden voor mensen die besturingssystemen om zeep willen helpen.
Misschien wil jij het wel niet misbruiken, maar als ik je topic zo lees heb jij niet genoeg zeggenschap over de PC war je achter werkt. Dat betekent dus dat je min of meer wilt inbreken, en dat mag dus niet.
Overleg gewoon op de werkvloer.
Je moet je zaakjes maar zelf regelen met je systeembeheerder en je werkgever, want je kunt je best bedenken dat GoT niet een informatiebron moet worden voor mensen die besturingssystemen om zeep willen helpen.
Misschien wil jij het wel niet misbruiken, maar als ik je topic zo lees heb jij niet genoeg zeggenschap over de PC war je achter werkt. Dat betekent dus dat je min of meer wilt inbreken, en dat mag dus niet.
Overleg gewoon op de werkvloer.
Ok, dan weet ik dat. Het was absoluut niet gemeen bedoeld van mij ofzo, maar ik kan wel begrijpen dat jullie er zo over denken. Heb ik nou een waarschuwing of een ban gekregen?
Een waarschuwing lijkt me wel. Maar een ban niet omdat je nog gewoon kunt posten. Ik zal wel even je mail kijkenOp vrijdag 10 mei 2002 22:50 schreef Rudy_V het volgende:
Ok, dan weet ik dat. Het was absoluut niet gemeen bedoeld van mij ofzo, maar ik kan wel begrijpen dat jullie er zo over denken. Heb ik nou een waarschuwing of een ban gekregen?
Verwijderd
Nee en nee. Gewoon een topic dat gesloten is.Op vrijdag 10 mei 2002 22:50 schreef Rudy_V het volgende:
Het is alleen geen goed idee nogmaals zo'n topic aan te maken
Als je een waarschuwing krijgt, krijg je vanzelf een mailtje.Op vrijdag 10 mei 2002 22:52 schreef LinuxUser het volgende:
[..]
Een waarschuwing lijkt me wel. Maar een ban niet omdat je nog gewoon kunt posten. Ik zal wel even je mail kijken
9000Wp o/w SolarEdge SE6K - Panasonic 5kW bi-bloc - gasloos sinds 17-7-2023
Verwijderd
Hoe je windows kan slopen, lekker nutteloze topic. Windows slopen is makkelijk, maken vaak moeilijker.....
Als je topic gemoved wordt naar trash lijkt me dat toch ook genoegOp vrijdag 10 mei 2002 22:54 schreef blackd het volgende:
[..]
Als je een waarschuwing krijgt, krijg je vanzelf een mailtje.
Dat vond ik dus ookOp vrijdag 10 mei 2002 21:24 schreef Cheatah het volgende:
Je moet je zaakjes maar zelf regelen met je systeembeheerder en je werkgever.
En er zitten verder idd geen consequenties aan
Pagina: 1