live evaluation?

Pagina: 1
Acties:
  • 74 views sinds 30-01-2008

• Rickyboy
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 20-07 16:34

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
bij SuSE gaat het over een "live evaluation"

wat houdt dat precies in??

Steam | R★ (PC & X360) | R★ (PC Alt.) | GTA V Tools

• Insanergy
  • Laatst online: 29-11-2025

But I thought YOU did the backups...

Verwijderd

booten vanaf cd en je kan um niet installe enzo

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 21:09 schreef Dirk het volgende:
booten vanaf cd en je kan um niet installe enzo
das dus hetgene wat ik had met SuSE 8.0 :? toen ik ging rebooten ging hij gewoon weer naar 7.1 toe

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
dus bij SuSE kun je nooit de volledige versie legaal downloaden??

• odysseus
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 21:46

odysseus

Debian GNU/Linux Sid

Niet als ISO, wel via een FTP-installatie. De layout van de CD is beschermd, dus de ISO verspreiden mag niet. Overigens is deze vraag al een aantal keer voorbij gekomen, ik denk dat er met de search een veel uitgebreidere uitleg te vinden moet zijn :).

Leven is het meervoud van lef | In order to make an apple pie from scratch, you must first create the universe.

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
FTP-installatie :? ik zoek wel ff over dit onderwerp :+

edit: ik denk dat ik het beste gewoon SuSE 8.0 maar kan kopen toch? want anders kom ik nooit aan de complete 7 of 8 cd`s + DVD

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 21:20 schreef odysseus het volgende:
Niet als ISO, wel via een FTP-installatie. De layout van de CD is beschermd, dus de ISO verspreiden mag niet. Overigens is deze vraag al een aantal keer voorbij gekomen, ik denk dat er met de search een veel uitgebreidere uitleg te vinden moet zijn :).
Een FTP installatie van versie 8.0 is echter nog niet mogelijk... de laatste is een 7.x series dacht ik...

De Live Evaluation Disk is een te downloaden CD waarmee je, zonder iets aan de inhoud van je harddisk te veranderen, Linux kunt uitproberen. Leuk als je nog geen ervaring hebt met Linux, Windows wilt behouden, makkelijk wilt doen en toch even Linux uit wilt proberen. Het is niet mogelijk om te installeren vanaf deze CD, de gehele distributie draait vanaf de CD. Tijdelijke bestanden en eigen documenten worden opgeslagen op de Windows partitie (FAT)...
Rickyboy:
Ik denk dat ik het beste gewoon SuSE 8.0 maar kan kopen toch? want anders kom ik nooit aan de complete 7 of 8 cd`s + DVD
Klopt inderdaad. Je zult nooit de gehele distributie (zoals je deze in de winkel koopt) kunnen downloaden... indien je m dus echt helemaal compleet wilt zul je de distributie dus inderdaad moeten kopen.

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
betaal je dan voor linux? dat bestond niet toch of zie ik wat over het hoofd omdat het een bedrijf is ofzo :?

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 23:15 schreef Rickyboy het volgende:
betaal je dan voor linux? dat bestond niet toch of zie ik wat over het hoofd omdat het een bedrijf is ofzo :?
Nee je betaald niet voor linux nee. Maar zei kiezen er voor om _geen_ iso cd's uit tegeven. althans niet gratis. de cd's kosten es een keer met boek 100 piek ofzo. dan heb je dus 6 cd's ofzo met een heel boek werk. kortom voor linux betaal je niks

Verwijderd

Op vrijdag 10 mei 2002 23:15 schreef Rickyboy het volgende:
Nee, voor Linux betaal je niet... je betaalt alleen voor de leuke verpakking, de doos, de boekjes en de support... het is dus wel leuk 'gebundeld' te koop in de betere boekenwinkels of computerwinkels...

• Rickyboy

Rickyboy

A.K.A. Lounger

Topicstarter
Op vrijdag 10 mei 2002 23:31 schreef Gila het volgende:

[..]

Nee je betaald niet voor linux nee. Maar zei kiezen er voor om _geen_ iso cd's uit tegeven. althans niet gratis. de cd's kosten es een keer met boek 100 piek ofzo. dan heb je dus 6 cd's ofzo met een heel boek werk. kortom voor linux betaal je niks
wel slim, tis dus EIGENLIJK niet mogelijk om die linux gratis te krijgen :P

Verwijderd

Gratis via de FTP installatie wanneer deze beschikbaar is. Maar dat vergt veel tijd en moeite. Als je makkelijk wilt met SuSE moet je dokken .

• Jordi
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

Jordi

#1#1

Mja... en dit is wel in de search/faq/website/google te vinden eigenlijk ;)

Het zal wel niet, maar het zou maar wel.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.