Ik weet dat hier al immens veel topics over zijn maar bij de meeste zijn de schema's al veranderd in kruisjes. En degenen die er wel staan die voldoen niet aan mijn eisen. zelf ben ik ook al begonnen aan een schema maar aangezien ik vorig jaar niet echt opgelet heb bij electrotechniek (ja wat wil je met zo'n leraar) wil dit niet echt lukken. ik zal eerst mijn eisen ff opsommen.
-er moeten 4 fans op kunnen.
-er moet voor elke fan een aan/uitschakelaar zijn
-voor elke fan moet een traploze potmeter het toerental kunnen bepalen
-er moeten voor elke fan 2 leds zijn (of 1 dualcolor). een rode voor uit en een groene voor aan.
Het zou natuurlijk fantastisch zijn als iemand een schema had/maakte maar daar ga ik niet van uit. waar ik eigenlijk om vraag zijn gewoon tips en dingen waar ik op moet letten (voltage leds, diodes) en hoe dit te realiseren is. zodra mijn schema klaar is zal ik hem posten.
-er moeten 4 fans op kunnen.
-er moet voor elke fan een aan/uitschakelaar zijn
-voor elke fan moet een traploze potmeter het toerental kunnen bepalen
-er moeten voor elke fan 2 leds zijn (of 1 dualcolor). een rode voor uit en een groene voor aan.
Het zou natuurlijk fantastisch zijn als iemand een schema had/maakte maar daar ga ik niet van uit. waar ik eigenlijk om vraag zijn gewoon tips en dingen waar ik op moet letten (voltage leds, diodes) en hoe dit te realiseren is. zodra mijn schema klaar is zal ik hem posten.
Steam: Brainfrz82 | PSN: Brainfrz | Discord: Brainfrz